2012. április 7., szombat

2 fejezet :

2 fejezet:
Bella szemszöge:
Egy új nap ismét fel kell kelnem, holott annyira, nincs kedvem, de sajnos ismét kezdődött a nap és kislányomnak és nekem is dolgom van . Elmentem hát  felkelteni Lucit .
-          Manó ébresztő a suli nem vár meg gyerünk, gyerünk, csipked magad
Hallod angyalom el fogunk késni !!!
Reggeli az asztalon  !!
Luci szemszöge:
-          mami még 5 perc kérlek
-          a suliban a csengőnek mond, hogy 5 perc életem
-          jól van, már megyek
-          ma is hozol nekem valamit
-          hogy érted ezt angyalom ?
-          hát vért
-           megpróbálok, de igazán leszokhatnál már róla én is csak állatin élek
-          tudom, de az annyira fura
-          és szívem szerinted az emberi vér nem
-          tudom, tudom
-          mehetünk ?
-          igen mami
Luci és Bella szemszöge:
Elértük a sulit, mint mindig a tanár kint várt minket. Annyira, de annyira sajnálom nagyon elfáradtam tegnap és elaludtam még egyszer nem fog megismétlődni. Ms.  Swan ez nem óvoda, itt szabályok vannak, amit be kell tartani, ha nem teszi ezt meg , akkor kirúgják a gyerekét . Szabályok azért vannak, hogy megszegjék őket hárpia .( gondolta magában Luci )
-          kicsim,
-          mi? ( TANÁR)
-          tudom tényleg elnézést
-          elköszönök Lucitől és már megy is, és még egyszer ilyen nem lesz.
-          Kicsim nem jöhetsz a kórházba ez nekem is és neked is sok.
-          de mami
-           tudom angyalom, de halottad még egy ilyen fel is út le is út
-          kicsim ne szerez csalódást anyunak légy jó manó
-          okés
-          oksa
-          sok szerencsét anya
-           neked is
-          szeretlek
-          én nem én, imádlak
Evvel még nincs, vége most jön a munkahely irány, mert már 10 percet késtem. Be is értem 7:45 –re a főnököm behivatott, hogy beszélni akar velem
-          sajnálom, nagyon, nagyon sajnálom
-          most az egyszer elfogadom, mert tudom, hogy egyedül nevel egy  6 éves kislányt és mert kitűnő nővér  . De ne forduljon elő még egy ilyen !! Érthető voltam !!!
-          teljes mértékben
-          most pedig munkára fel . Apropó 2 hét múlva új orvos jön, az osztályra .  Állítólag nagyon jó , arra szeretném meg kérni, hogy vezesse körbe az osztályokon .
-          lehet valamit tudni róla ?
-          igen  lehet . 30 körüli nagyon jó szinte mindenhez ért, nagyon sokat utazik a családjával, imádja az embereket úgy, mint a szakmáját  . Annyit mondott még hogy dolgozott már itt a korházban
-          ja és a jó hír valószínűleg Önnel ellentétben nem szeret késni és inkább túlórázik,
-          értem és esetleg lehet tudni a nevét ?
-          Valami C betűs neve van, de már nem tudom
-          valahol itt vannak a papírjai, de szerintem előbb menjen el dolgozni és utána majd megnézheti .
-          jó máris
-          semmi más nincs ?
-          semmi
-          oké
-          viszlát
-          viszlát
Még mielőtt elkezdtem volna a munkát felhívtam Emmát, hogy menjen már el Luciért a sulihoz, mert valószínűleg nem érnék oda .  A nap végére szörnyen elfáradtam nagyon nehéz hiába vagyok ( vámpír ) teljesen ki punyadtam.És még koránt sincs, vége be kell mennem a vérellátóba hogy, hozzak  vért . De nem tudtam, hogy nap végére milyen meglepetés  vár rám. A korházból kijövet David várt rám el sem tudtam képzelni annyira, de annyira örültem elképesztő volt. Hatalmas csokorral a kezében várt rám .
Bella és David szemszöge:
-          ezt nem hiszem el most komoly annyira hiányoztál
-          te is nekem
-          mond miért nem jöttél előbb
-          tudod nagyon sok munka volt
-          de most már nem mész vissza ugye egy darabig
-          nem ne félj
-          hogy vagy?
-          elmegy, csak nehéz itt van a munka az otthoniak és Luci
-          az én drága Lucim szerinted mit fog szólni
-          el fog akadni a lélegzete
-          amióta elmentél nincs senkije és kezd elkanászodni
-          és hogy megy a munka
-          nehéz főleg most adott plusz munkát a főnők is és elég nehéz
-          mért mit bízott már megint rád
-          egy új orvos jön a városba és körbe kell vezetnem
-          legalább tudsz valamit róla SEXI, GAZDAG, FIATAL
HMM ?
-          ne beszélj, butaságokat
családos
-          Ja, az már más
Drágám egyszer te is megtalálod a boldogságot
-          már boldog vagyok
-          tudom, de nincs senkid a gyerekeden kívül és szerintem nem akarsz életed végéig így élni
-          mi értelme van a szerelemnek, ha úgy is meg hal egyszer ?
-          ne beszélj badarságokat
-          szerinted mi vagyok ember nem, nem talált vámpír vagyok David
egy átkozott vámpír
-          lehet, hogy vámpír vagy de így nem lehetsz boldog egyedül
mindenkinek kijár a boldogság
-          voltam már boldog, de hidd el nem volt valami jó.
-          ő itt hagyott te tovább léptél és valószínűleg ő is tovább lépet
-          miért ne lehetnél ismét boldog
-          na, mindegy mennyünk haza, mert már Emma biztos tűkön ül.
-          oohhh
-          Emma is nálatok van ? mi meglepő
-          igen baj ?
-          nem
Beszállt mindenki a saját kocsijába és haza mentünk még ép hogy betolattunk. Már Luci szalad is ki elénk Dave istenem annyira örülök (nyakába ugrót). 
-          ÁCSI HÉKÁS teljesen összetörsz.
-          bocsi csak nagyon hiányoztál
-          hasonló véleménye van a mamidnak is
-          angyalom anyunak nem is hiányoztál (Bella)
-          ja de igen
-          így álunk, ja de igen
-          Jaj, mami ne csináld már mondtam, hogy hiányoztál nagyon is
-          persze csak ezt most csak így mondod
-          akkor figyelj !
Luci lehúzta Bellát a földre és a szemébe mondta
-          te anya nap, mint nap hiányzol nekem akár hová mész én, féltelek, hogy egyszer csak nem jössz vissza, hogy egyszer csak úgy elveszítelek, szóval kérlek, ne haragudj
-          rendben
-          na, bemehetünk
-          igen
Amikor beértünk a házba minden csillogót el se tudtam hinni, hogy Emma mindent kitakarított a ruhák ki voltak mosva, el volt minden mosogatva, és még vacsora is volt az asztalon és ő ott várt minket.
Emma és Bella szemszöge:
-          istenem nem is tudom, hogy tudom meghálálni ezt neked
-          ez semmiség hagyd csak 
-          apropó Luci végzett a házival ?
-          igen
-          de viszont már mennem kell
-          máris
-          igen sajnos
-          akkor kikísérlek
-          köszönöm
A többiek a gyerekszobában játszottak
-          David tudnál nekem hozni egy pohár vért ?
-          persze máris jövök
Próbált nagyon sietni és egyszer csak nekibotlott valaminek
Emma és David szemszöge:
-          ooohhhh
-          nagyon sajnálom
-          semmi én voltam ügyetlen
-          Emma
-          David
-          ahh régen láttalak
-          én is
-          jól nézel ki
-          te is
-          nekem viszont mennem kell
-          egyszer összefuthatnánk ?
-          benne vagyok
-          na, szia
-          szia
Luci és David szemszöge:
-          meg is hoztam a vért
-          David
-          igen
-          ugye most  már nem mész vissza L. A . -be
-          nem most egy darabig nem
-          Ohh ez nagyon jó hír
Még egy darabig játszottak aztán Bella bejött szólni, hogy alvás idő van, mivel holnap sem tudnak majd felkelni
-          mami még egy picit
-          igen mami még egy picit (David)
-          jó rendben 10 percbe még én sem halok bele
-          de csak 10 perc és most kezdődik
-          de anya
-          9 , 8 , 7, 6,
-          oksa most kezdődik
-          na, látod
-           10 perc múlva David kijött és közölte, hogy ő is megy
-          miért nem maradsz itt ?
-          nem találtam egy szállodát
-           de miért fizeted azt hisz itt is alhatsz ?
-          jó holnap akkor itt alszok
-         
-          de akkor is megyek és még valami a prücsök már alszik !
-          köszönöm mindent, de tényleg
sokkal könnyebb volt így a nap
-          ez csak egy apróság volt, amit te érdemelsz
-          éppen csuktam volna be az ajtót amikor
-          Hé, Bella szeretlek
-          én is nagyon örökké
-          jó éjt
-          jó éjt 
Ezután felmentem Lucihoz elköszönni jó éjt-puszit adtam és már megint csalódottan látom, hogy a játékai szanaszét vannak annyiszor mondtam már neki, hogy pakoljon, össze miután játszott ezt  megkell majd beszélnem vele. Becsuktam Luci szobáját és elmentem az enyémhez lezuhanyoztam majd ágyba bújtam és még mielőtt elfelejtettem volna be írtam a határidő naplómba, hogy az orvost körbe kell vezetnem, hogy ne hogy, elfelejtsem. Ahogy írtam a dátumon megakadt a szemem, mert rájöttem, hogy az a dátum egy fontos nap annak az évfordulója, amikor Edward elhagyott és pontosabban az én szülinapom.

Rögtön emlékek jelentek meg akkor, amikor elhagyott és azok a szavak, hogy nem szeret és nem is szeretett, hogy hiba volt idáig álltatni engem. Ha lehetne könnyeim, akkor már biztos sírtam volna. Avval a tudattal feküdtem le, hogy holnap is lesz nap és mi lesz, ha soha nem fogom elfelejteni ŐT .
2 hét múlva:
9 kor riadtam fel amikor megláttam az órát tejesen kiborultam úristen az orvos elkéstem jesszusom, gyorsan lezuhanyoztam felkaptam magamra valamit és siettem de már így is tudtam hogy elkéstem be is értem 9:45- re . De mikor beértem jöttem rá hogy Luci még biztos alszik . Nem törődve rohantam haza   de amikor a lift éppen bezáródott volna akkor hallottam hogy valaki az én nevemet mondta . Nagyon ismerős volt a hang de már nem tudtam mihez kötni . Gyorsan sietem haza hogy utána vissza tudjak jönni . Közben hívtam a sulit hogy ma nem tud bemenni Luci mivel egész este lázas volt . Még csúnya lett volna ha bevittem volna azután, hogy azt mondtam, hogy nem fogunk többet késni ez kellene, még hogy kirúgják az iskolából. Haza értem már elkészült és csak azt hitte, hogy elmentem vadászni .
-          kicsim ma nem mész suliba
-          miért anya ?
-          mert elkéstünk ismét
sajnálom
-          nem baj anyu
-          megpróbálok keresni valakit aki, vigyáz rád én már így is elkéstem okés
-          oksa
-          David át tudsz jönni, vigyázni Lucira ?
-          persze ezt nem is kellet volna kérni
-          Köszönöm, de kérlek, siess, mert már elkéstem így is
-          rendben
5 perc múlva már itt is volt én nagyon meg köszöntem és mentem is dolgozni, de ahogy sejtettem a főnők várt rám tudtam 3 választásom van.  Pénz levonás, túlóra, vagy a legrosszabb kirúgnak.
-          Mis Swan jöjjön az irodámba !!
-          tudom nincs semmi vétségem
-           Tudja milyen fontos lett volna , hogy egyszer az életben ne késsen ?
-          tudom.
-          de ezt később még megbeszéljük
-           akkor ez azt jelenti, nem vagyok kirúgva.
-           nem, de egyéb büntetése lesz, elhiheti
-          most pedig bemutatom az új orvosnak
-           persze semmi kifogásom nincs ellene
-           csúnya lenne, ha lenne
-          az ajtó pedig abban a pillanatban kinyílt….

Kérek mindenkit aki elolvassa legalább 1 komit sok puszy nektek Emily 

6 megjegyzés:

  1. Szia.
    Hát először is.Szégyelld magad.Itt abba hagyni (:
    Rettenetesen várom a következő fejit.Ami viszont nagyon tetszett,hogy állandóan késnek ezért nem viszi a lányát iskolába.Piros pont.
    XoXo

    VálaszTörlés
  2. Szia!

    Nagyon tetszett a fejezet, de pont itt abbahagyni a sztorit...! Siess a kövivel! :)
    xoxo

    VálaszTörlés
  3. Csodálatos fejezet volt gyorsan kövit!!! xoxo:veronica

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia nagyon szépen köszönöm hogy benéztél :) milló puszy

      Törlés
  4. Szia Drágaságom !!
    Nem gondoltam volna hogy ilyen könnyen fog menni , de tényleg beleszerettem az Alkonyatba !! Mért nem te írtad a forgatókönyvet !! Mert így nekem jobban tetszett volna !!!
    Komolyan fantasztikus lett a fejezet !!
    Emiatt is megérdemled a meglepit ami az oldalunkon vár rád !!
    REngeteg sőt milió puszi bianka

    VálaszTörlés
  5. Szia!

    Nagyon tetszett a rész, főleg hogy minden honnan elkésnek :)
    várom a folytatást :)

    VálaszTörlés