2012. április 30., hétfő

8. fejezet :


8. fejezet :

Edward szemszöge :

Istenem olyan jó volt megcsókolni . Amikor az ajka hozzám ért hihetetlen érzés egyszerűen mesés . De tudtam hogy ez még következménnyel fog járni . Mert biztos mérges lesz Bella .  Hát így is lett de szerintem nem csak ezért mérges hanem azért is mert nem mondom el neki az igazat hogy mért hagytam ott . Egyszerűen rettegek mert ha elmondom akkor nem fog hinni nekem talán az a Bella akit itt hagytam az hinne nekem de ő nyilván való hogy nem az .  Azok a szavak amiket nekem vágót nagyon szomorúvá tett de tudtam hogy igazak . De viszont láttam a szemében hogy nem gondolja komolyan. Amikor elment én is haza mentem . Nagyon elkeseredtem nem tudtam mit tegyek elmenjek hozzá és merjem elmondani az igazat . Erre a kérdésre a választ Carlisle adta meg amikor hazajött . Azt mondta hogy beszélt Bellával és szenved mert szeret de avval bünteti magát hogy nem vallja be .  Mindenképpen el kell mennem és elmondani neki hogy mért hagytam itt . Carlisle mondta hogy majd holnap mennyek de nem nekem ma kell elmondanom tudnom kell hogy még mindig szeret e .  A házánál álltam és be kellett mennem valahogy nem láttam semmilyen ablakot nyitva. Ezért tudom hogy betörésnek számít főleg az éjszaka közepén . Viszont tudom , hogy hová rakja mindig a pótkulcsot ezért elő vettem és bementem próbáltam minél halkabban felmenni a szobába . de ahogy mentem megláttam a falakon a képeket mind Bella és a kicsi volt meg persze a barátai . Igaza volt ott boldognak látszik . Miután mentem volna felfele egy árnyékot láttam ezért próbáltam elbújni .Nagy nehezen sikerült . Az árnyék a konyhába ment de megláttam hogy Bella az rögtön utána mentem.
Bella szemszöge :
Muszáj volt le mennem inni már csak azért is mivel nem tudtam aludni . De zajt hallottam a hátam mögött nagyon megijedtem hiába vagyok vámpír akkor is . Rögtön hátra fordultam de akit megláttam arra még álmomban sem számítottam . 

Edward és Bella szemszöge :

  • ·         Mi a fenét keresel itt ?

  • ·         Én csak .

  • ·         Te csak.

  • ·         Beszélnünk kell .

  • ·         Mi?

  • ·         El kell mondanom mért mentem el .

  • ·         Ezt nem lehetett volna holnap .

  • ·         Tudom hogy hibáztam de megtudom magyarázni .

  • ·         Hallgatom .De remélem hogy erős érvet tudsz felhozni hogy ne hívjam Davidet  hogy kidobjon .

  • ·         Itt hagytalak mert szerettelek .

  • ·         Hűha ez nem valami jó érv .

  • ·         Emlékszel a szülinapodra .

  • ·         Nem rémlik sajnálom .

  • ·         Bella !!

  • ·         Igen mi van vele ha .

  • ·         Jasper majd nem megölt .

  • ·         Nem , nem ölt meg .

  • ·         De! Bella csak magadnak sem akarod bevallani ha nem löklek el akkor talán már nem beszélgethetnénk. Nem akartam hogy így nőj fel . Azt akartam hogy ne akard magad megölni . Ne akarj olyan szörnyeteg lenni mint én .

  • ·         Hopp erről már le késtél és ne is haragudj szenvedtem ha nem vetted volna észre .

  • ·         Tudom mondta Carlisle . 

  • ·         Mi ?

  • ·         Ő vagyis .

  • ·         Szóval beszélt veled Carlisle és elmondta amit mondtam neki szép.

  • ·         Bella ő csak nekem akart segíteni.

  • ·         Avval hogy el árul . Szép segítség mondhatom .Habár ha belegondolok ti mindig ezt teszitek .

  • ·         Bella

  • ·         Folyton csak Bella , Bella látom már a nevemet megjegyezted .Most pedig tűnj el a házamból.

  • ·         Hidd el ha lenne egy kívánságom azt kívánnám bárcsak együtt lennénk .

  • ·         Edward !!(Bella)

  • ·         Igen

  • ·         Kikísérlek

  • ·         Nem kell kitalálok .

  • ·         Akkor jó.  Én fel is megyek a szobámba tudod hol van az ajtó .

Bella szemszöge :

Elmentem Edward mellet és hozzá ért a kezem . Nem tudom mi ütött belém de egyszerűen nem tudtam parancsolni magamnak . Megakartam csókolni ölelni nem akartam semmi mást csak őt mindenestül tudom hogy később megbánom .De legalább csak egy csók és utána elengedem . 

  • ·         Akkor megyek  .

  • ·         Persze jó éjszakát .

  • ·         Oh bocsánat  .(Bella)

  • ·         Semmi baj .

  • ·         Bella mit csinálsz ? Elkezdett közeledni hozzám .

  • ·         Fogd be !(Bella)
Bella szemszöge :

Lassan közeledtem ajkaihoz . Amikor egymáshoz értek gyengéden elkezdet csókolni . Azt hittem menten elájulok .Istenem olyan jól csókol jaj csöppet sem változott talán azért új nekem mert hiányzott . Nem tudom mennyi idő tett el de szerintem elég sok. De nem akartam abba hagyni mert tudtam ha abba hagyom akkor számolnom kell vele .  Elkellet szakadnom tőle muszáj volt . Miután elszakadtam tőle nagyon rossz volt de tudtam hogy ezt kell tennem .

Edward és Bella szemszöge :


  • ·         Bella!!

  • ·         Menned kell .Most

  • ·         Szia !

  • ·         Szia!

Bella szemszöge : 

El sem tudtam hinni hogy meg csókoltam . Evvel most nagy hibát követem el . De Istenem olyan jól csókol . Elég Bella nem veszítheted el a fejedet egy csók miatt . Most pedig elteszem magamat holnapra . Remélem Edward most nem hiszi hogy megbocsátottam neki .
Edward szemszöge :
Teljesen meglepődtem amikor Bella közeledett felém . Nagyon örültem neki . Az a csók maga volta a gyönyör. Lehet hogy utána elküldött de én nem fogom feladni . Ez volt az a jel hogy küzdjek érte mert a szerelem örök . Haza mentem hogy pihenjek mivel holnap mindent bevetek Bella érdekében . 

Bella és David és Luci szemszöge :

  • ·         Bella(David)

  • ·         Mi az ?

  • ·         Kelj fel álom szuszék  (David).

  • ·         Már reggel van ?

  • ·         Igen mami a hasadra süt a nap.

  • ·         Tényleg nem veszem észre .   Amikor ezt kimondtam magamra rántottam Lucit és jól megcsikiztem.

  •   Ne mami kérlek.

  • ·         Te nem hagytál aludni.

  • ·         Okés , okés aludhatsz még .

  • ·         Tényleg!

  • ·         Persze mami csak engedj el .

  • ·         Bella mi volt az a csörömpölés tegnap . (David)

  • ·         Milyen csörömpölés David .

  • ·         Olyan mint ha valamit leejtetek volna .

  • ·      Csak leejtetem valamit .

  • ·         Amúgy meg reggel futár jött. Vársz valamit ?

  • ·         Nem semmit.

  • ·         Leraktam a konyhába a pultra .

  • ·         Köszi majd megnézem .

  • ·         Ha kimentek akkor felöltöznék főleg te David .

  • ·         Persze.

  • ·         Lassan mennem kell.

  • ·         Persze csak reggelizünk meg együtt kérlek .

  • ·         Jó akkor lent találkozunk .

Bella szemszöge:

Rögtön felvetem a köpenyemet és elmentem zuhanyozni . Megpróbáltam gyors lenni nem szeretném megváratni Davidet . Felvetem a ruhámat majd gyorsan lesietem . 

Bella és David és Luci szemszöge :

  • ·         Bocsi hogy idáig kellet várnotok próbáltam sietni .Amikor leértem láttam hogy mind kettő mérgesen néz rám. Vagyis inkább csak David . Rögtön meg is kérdeztem .
  • ·         Úristen bűnt követem el hogy így néztek rám .

  • ·         Anyu miért kérdezed ezt ? Én nem is nézek rád csúnyán .

  • ·   Akkor csak te  David. Ha ennyire sietned kell akkor nyugodtan el mehettél volna .

  • ·         Megint jött egy futár .

  • ·         És mi van vele  nem értem David ?

  • ·         Az hogy virágot hozott  .

  • ·         Jól van nem tudom kihozta mindjárt megnézem . Mi van féltékeny vagy ?

  • ·         Nem

  • ·         Akkor meg . Kérlek .

  • ·         Szerintem cuki (Luci) Maminak titkos hódolója van .

  • ·         Vicces Luci de most már hagyd abba  (David ).

  • ·         Hagy már  a gyereket .

  • ·         Csak védeni akarlak .

  • ·         Tudom de ajándékoktól nem fogok belehalni .Jaj az Isten szerelmére higgadj le .

  • ·         Most pedig kinyitom a dobozt vagy megakarod előtte nézni hogy nem e bomba . Várj megrázom nem ketyeg .

  • ·         Hű de vicces .

  • ·         Szerintem az .(Luci)

  • ·         Szerintem is .(Bella).  Na látod ketten vagyunk .

  • ·         Nagyon vidám vagy ma .

  • ·         Mindig  is az vagyok .

  • ·         Mostanság nem vagy az amióta a Cullenék itt vannak .

  • ·         Ha elakarod rontani a kedvemet akkor csak nyugodtan .

  • ·         Sajnálom .

  • ·         Persze, úgy hiszem menni akartál . Tudod a  járást .

  • ·         Sziasztok .

  • ·         Szia (Luci)

  • ·         Mama akkor kinyitod .?

  • ·         Persze .

  • ·         Együtt nyissuk ki .

Bella szemszöge :

Be mentünk Lucival a napaliba és leültünk a kanapéra . A dobozt az ölembe vettem .Levetem a tetejét és egy halom rózsa szirom volt  benne és egy kártya .

„világ legszebb nőjének”  Edward

Luci és Bella szemszöge:

  • ·         Mami ez olyan romantikus .

  • ·         Szerintem nem .

  • ·         Anya valld be hogy tetszik .

  • ·         Na jó talán egy picit .

  • ·         És a rózsákat még meg sem nézted .

  • ·         Tényleg a rózsák .

  • ·         Nézd mami ott is van egy levél .

„Köszönöm a tegnap estét” Edward

  • ·         Hmm mama mi volt tegnap este apuval .

  • ·         Luci semmi .

  • ·         Fogadjunk hogy megcsókoltad azért vagy ilyen boldog .

  • ·         Ne légy szemtelen .

  • ·         Van szemem nem vagyok szemtelen .

  • ·         Mars fel a szobádba amíg szépen mondom .(nevetve mondta Bella)

Bella szemszöge :

Felmentem én is a szobámba . Nagyon jó érzés volt ez az ajándékos dolog de remélem azért nem azt gondolja hogy evvel megvehet . 

Bella és Luci szemszöge :

  • ·         Csöngetek majd én megyek (Luci).

  • ·         Ki volt az? a futár .

  • ·         Most komolyan !

  • ·         Igen itt a doboz .

  • ·         Add csak ide !

  • ·         Úristen anya nyisd már ki .Nézd megint egy levél .Felolvasod a levelet .

„Elakarlak vinni egy éjszakára vedd fel azt ami a dobozban van” Edward

  • ·         Ez most komoly .

  • ·         Ez olyan romantikus .

  • ·         Nem  , nem az .

  • ·         De anya az. Mint hamupipőkében .

  • ·         Okés túl sok mesét nézel .

  • ·         Nézd meg a ruhád .

  • ·         Kinyitottam a dobozt és egy hatalmas estélyi volt benne tényleg mint a mesében .

  • ·         Ez gyönyörű anya menj el . Én kérlek rá .

  • ·         Nem tudom

  • ·         Nézd van még ott valami . Az egy telefon ?

  • ·         Igen .

„Hívj fel hercegnőm ha eljössz velem” Edward


Bella ruhája:
 

6 megjegyzés:

  1. Szió.
    Amint megláttam az írásod, hogy fent van a kövi feji. Azonnal jöttem olvasni.. és hát.. tyűű
    Ahw*.* wáó
    ez a fejezet eszméletlenül jó lett.
    Imádtam! Imádtam! Imádtam!
    Úgy örülök, hogy Ed nem hagyta annyiban.
    S annyira vicces, hogy így kitudja borítani Bellst. xD
    De mellette egy nagyon, aranyos / édes / imádni való, bronzvörös hajú vámpír fiú.
    Ja meg romantikus. :)
    Luci is ari, ahogyan az anyját veszi rá erre az egészre. Ami nem is csoda, hiszen tuti, hogy ő is azt szeretné, hogy Ed velük lehessen. :)
    Dav csak nem féltékeny? Bár, lehet is az. Hiszen nem másról van szó, mint Edről. :)
    A szemtelenes részt nagyon nevettem. Ugyanis én is ezt szoktam mondani. Ha valakivel hülyülök, s azt mondják rám, hogy szemtelen vagyok. Én meg oda vágom, hogy tudtommal van két szép szemem. s közben apumnál is rá kérdezek, hogy igazam van -e. xD
    Gratulálok ehhez a részhez. :)
    És már nagyon várom a kövi részt.

    Sok puszi <3<3<3

    Dóry

    UI: A ruha meseszép. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia életem !!!!!
      Köszönöm a komit ha már látom a nevedet örömmel nézem a komidat el se tudom hinni hogy ilyen sokat írsz nekem . Lesz még pár meglepetés amin meg fogsz lepődni . És annyit elárulhatok hogy David csak félti egy újabb csalódástól . A szemes rész pedig csak úgy jött . <3 millió és egy puszi .

      Törlés
  2. Szia!

    Jó volt olvasni, hogy jól alakulnak a dolgok Ed és Bella között. Már vártam ezt a pillanatot, hogy megtörténjen Bella. Nagyon tetszett, ahogy bemutattad Bella elgyengülését Eddel szemben. Szépen lassan, de biztosan alakul köztük a dolog, ahogy látom :)
    Remélem elmegy Bella Eddel.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Drága Juditom !!!!

      Alakul de lesznek még meglepetések. Ennyire könnyen nem agya be a derekát Bella . Ja és hogy elmegy e pszzsz titok . Millió puszy <3

      Törlés
  3. Szia Angyalkám !!
    Nagyon de nagyon fantasztikus lett a fejezet !! Szerintem a csók egy kicsit túlzás volt !! Én Bella helyében nem ezt tettem volna !! Bocsi de én valahogy sosem bírtam ezt az Edward srácot !! Nekem mindig is túl nyálas volt !!! Ezért még egyszer bocsi!!!!! Na mindegy visszatérve a levelekre !! Én Bella helyében eljátszadoznék egy kicsit Edwarddal !!
    Na mindegy majd meglátjuk , mit hozol a következőkben !!
    Nagyon várom már a következő fejezetet !!
    Ui : Nagyon de nagyon köszönjük a kommnetet !! És nem árulok el titkokat hamarosan meglátod !!
    Millió és ezer meg ezer bianka

    VálaszTörlés