2012. május 7., hétfő

9 fejezet :

Bella és Luci szemszöge :

  • ·         Csöngetek majd én megyek (Luci).

  • ·         Ki volt az? a futár .

  • ·         Most komolyan !

  • ·         Igen itt a doboz .

  • ·         Add csak ide !

  • ·         Úristen anya nyisd már ki .Nézd megint egy levél .Felolvasod a levelet ?

„Elakarlak vinni egy éjszakára vedd fel azt ami a dobozban van” Edward

  • ·         Ez most komoly .

  • ·         Ez olyan romantikus .

  • ·         Nem  , nem az .

  • ·         De anya az. Mint hamupipőkében .

  • ·         Okés túl sok mesét nézel .

  • ·         Nézd meg a ruhád .

  • ·         Kinyitottam a dobozt és egy hatalmas estélyi volt benne tényleg mint a mesében .

  • ·         Ez gyönyörű anya menj el . Én kérlek rá .

  • ·         Nem tudom

  • ·         Nézd van még ott valami . Az egy telefon ?

  • ·         Igen .

„Hívj fel hercegnőm ha eljössz velem” Edward

Bella és Luci szemszöge :


  • ·         Ez már nevetséges nem gondolod  ?

  • ·         Nem ez színtiszta romantika . Apu csak romantikus akart lenni .

  • ·         Kár hogy én ezt nem látom .

  • ·         Mami fogad el ! Hívd fel aput kérlek ?

  • ·         Kicsim azt hiszem a levelet  nem neked küldte. Szóval ha kérem a véleményedet akkor majd szólok. Most pedig szerintem menj fel a szobádba és játssz valamit .

  • ·         De mami

  • ·         Nincs de mami . Most egyedül szeretnék dönteni .

  • ·         Rendben de kérlek mami legalább csak fontold meg . Okés megyek már .

  • ·         Istenem mért kell ezt csinálni velem .Bella csak egy este csak egy .

Bella szemszöge :

Azt akartam hogy vége legyen ennek a napnak . Utálom hogy ha megszegem az ígéretemet mert így azt fogja hinni hogy van még remény holott én már nem akarok tőle semmit . Talán egy részből jó hogy elmegyek mert legalább el tudom mondani neki hogy az a két csók nem jelentett semmit számomra . A dobozból ki vettem  a telefont és mi meglepő csak egy szám volt benne. Az a szám amit már rég kitöröltem a telefonomból . Majd megnyomtam a hívás gombot és rögtön felvette . 

Bella és Edward szemszöge :

  • ·         Halló !
 
  • ·         Szia mint ha nem tudnád ki vagyok .

  • ·         Bella !

  • ·         Talált süllyedt . Gyere értem 8 - ra .

  • ·         Nagyon örülök . Már csak a pityegést hallottam . Nagyszerű jól kezdődik .

Edward szemszöge :

Tényleg nagyon gyorsan telt az idő . Talán túlzás de nagyon vártam a hívását . Amikor megcsörrent a mobilom nagyon örültem neki . De ahogy felvette Bella nagyon elkeseredtem olyan  gonosz volt velem .  Tudtam hogy jól kezdődik . De mindent meg fogok tenni hogy nagyon jó legyen az esténk . Elmentem a készülődni. Mire kész lettem lehetett menni az én kis Bellámhoz . 

Bella szemszöge :

Lucival madarat  lehetett fogatni nagyon örült neki hogy igent mondtam . Segített készülődni és eközben tanácsokkal látott el hogy miket mondjak hogy még véletlenül sem bántsam meg az apukáját . De a végén már nagyon nem bírtam muszáj volt neki szólnom . 

Bella és Luci :

  • ·         Oké kicsim elég .

  • ·         Amikor haza kísér csókold  meg tudod hogy nagyon érzékeny .

  • ·         Mi ? Ezt honnan szeded .Kicsim alig ismered. Jól van Luci  azt csinálok amit akarok te viszont fogadj szót Clernek . Rendben

  • ·         Rendben .

  • ·         De még van egy dolog .

  • ·         Elég volt, vagy nem megyek. Még vissza lehet mondani .

  • ·         Akkor felmegyek a szobámba .

  • ·         Hú ez nagyon jó ötlet .(Bella)

  • ·         Haha köszi .

  • ·         Gyere adj anyunak egy puszit .

Bella szemszöge :

Nem bírtam már teljesen ki készített Luci . Már tényleg az ágyamban akartam lenni pihenni és nem gondolni semmire . Ez a ruha  förtelmes elegem volt ebből a hajcihőből elegem volt mindenből . De amikor vissza hívtam Lucit ölelése nagyon kellet. Pont puszit adót volna amikor kopogtak .

  • ·         Hurrá ( Bella)

  • ·         Majd nyitom .

  • ·         Apu , apu .
  • ·         Igen aput leamortizálod.

  • ·         Nem igaz .Szia drága egyetlenem .

  • ·         Úgy örültem amikor anyunak küldtél dolgokat .

  • ·         Gondoltam felvidítom.

  • ·         Fel is víditodtad  nagyon örült neki . Már alig várta az estét .

  • ·         Na jó elég Luci a pusziról lemaradta Cler már fordul be szóval .

  • ·         Jaj tényleg mami

Bella szemszöge :

Amikor Luci kinyitotta az ajtót és az apja karjaiba ugrott olyan féltékeny voltam . Talán butaságnak hangzik de utáltam a helyzetet . Főleg amikor elkezdte mondani hogy nagyon örültem az ajándékoknak és hogy nagyon vártam az estét na ott betelt a pohár . Luci a puszi lemaradt . Odarohant hozzám és egy hatalmas puszit adott és a fülembe súgta hogy megbeszéltek szerint cselekedjek . Majd köszöntem Clernek .És elindultunk Edwardal nem tudtam hogy mi fogtörténi de remélte hogy gyorsan el fog telni .

Edward és Bella szemszöge :

  • ·         Gyönyörű vagy  ma este .
  •  ·         Most bókolni fogsz . Nekem is kellene ?

  • ·         Nem

  • ·         Köszönöm , hogy nem kell hazudnom .

  • ·         Bella

  • ·         Mi  van ? Nem tetszik valami . Apropó hová megyünk .

  • ·         Meglepetés.

  • ·         Mond el  .

  • ·         Nem akarom. Akkor már nem lenne meglepetés .

Bella szemszöge :

Nagyon kellemetlenül éreztem magamat . Próbáltam minél jobban megbántani . De csak azért hogy tudja hogy már nem szeretem . És hogy nem akarok tőle semmit . Oda értünk és beakarta kötni a szememet de én nem akartam neki engedni . 

Bella és Edward szemszöge :

  • ·         Mit csinálsz ?
 
  • ·         Be akarom kötni a szemedet .

  • ·         De nem kell én inkább becsukom .

  • ·         Akkor lesel .

  • ·         Nem fogok lesni .

  • ·         Mi erre a garancia ?

  • ·         Ha lesek megcsókolhatsz ez rá a garancia . A bökkenő ebben hogy nem fogok lesni mert nem akarom hogy megcsókolj .

  • ·         Rendben.

  • ·         Én is így gondoltam .

Bella szemszöge :

Becsuktam a szememet .  Majd elindultunk . Nem tudom pontosan megmondani hogy mennyit mehetünk de hirtelen megálltunk . Edward pedig mondta hogy nyissam ki a szemem .A rétünkre vitt ami nagyon gyönyörű volt . És a rét közepén volt egy asztal vacsorára feldíszítve .

Bella és Edward szemszöge :

  • ·         Most pedig kinyithatod .

  • ·         Ez mese szép .

  • ·         Örülök hogy tetszik .

  • ·         Akkor leülhetünk .

  • ·         Persze .

  • ·         Mesélj hogy vagytok .

  • ·         Jól köszönjük .

  • ·         Megy Lucinak a suli ?

  • ·         Igen. Suliba nem igazán szeret járni de a tanulás megy neki . Akár  csak az apjának .

  • ·         Te sem panaszkodhattál .

  • ·         Persze .

  • ·         És te hogy vagy ?

  • ·         Köszönöm meg vagyok .


  • ·         Van valakid ? Már mint biztos Luci 

  • ·         Nem nincs senkim . David csak egy barát .

  • ·         És te hogy állsz van valakid ?

  • ·         Rajtad kívül . Bocsánat .

  • ·         Szögezzük le  hogy én nem vagyok neked senkid . Vagy el is mehetek .

  • ·          Sajnálom .

  • ·         Sajnálhatod is . Edward volt választásod és te nem úgy döntöttél hogy velem maradsz tehát sajnálom én is .

  • ·         Bella kérdezhetek valamit  ?

  • ·         Mi lenne az ?

  • ·         Ha kívánhatnál mi
Bella szemszöge :

Amikor ezt kimondta már tudtam mit akarok mondani .De nem mondhatom ki neki hogy bár azon a napon nem hagytál volna el . Ha ezt ki mondom akkor nem volt értelme a sok gyűlöletnek amit iránta érzek . Tehát inkább hazudok.
  • ·         Ha kívánhatnák egyértelmű hogy  mit kívánnák bár ne találkoztunk volna soha .

  • ·         Ezt most komolyan mondod .

  • ·         Igen

  • ·         Nem lehetséges hogy hazudsz ?

  • ·         Nem hazudok Edward most pedig menjünk haza.
 
  • ·         Várj !

  • ·         Mire , mire várjak .

  • ·         Mond el miért kívánnád ezt ?

  • ·         Azért mert talán akkor egy olyan emberbe szeretnék bele aki nem hagy itt . Aki miatt nem kell úgy fel nőnöm hogy nem élvezhetem az életemet . Aki miatt nem vettem volna el az apám fél életét a folytonos sírásom végett  . Aki betartja a szavát . Na most már érted .Miután ezt  elmondtam a kocsi felé vettem az irányt .

Bella szemszöge :

Beszálltunk a kocsiba és egyikünk se szólalt meg az úton . Majd amikor láttam hogy nem az én házamhoz tart rá kérdeztem.

Bella és Edward szemszöge :

  • ·         Hová megyünk ?

  • ·         Teszünk egy kis kitérőt .

  • ·         Hová megyünk ?

  • ·         Hozzánk de csak azért mert Lucinak vettem egy kis ajándékot.

  • ·         Kedves vagy ezt nem kellet volna .

  • ·         Szerintem meg ennyit megérdemel .

Bella szemszöge: 

Megérkeztünk . Edward azt mondta hogy mindjárt jön és hogy várjam meg itt kint . Hát így is tettem de az a mindjárt nem annyi volt tehát meguntam a várakozást és bementem . Egyenesen Edward szobájába .

Bella és Edward szemszöge :

  • ·         Mondtam hogy várj .

  • ·         Azt is  mondtad hogy mindjárt jössz .


  • ·         Mik ezek ?

  • ·         Képek rólunk .


  • ·         De rég volt már (mosolyogva mondta Bella )

  • ·         Hát igen


  • ·         Miért tartottad meg őket ?

  • ·         Mert fontosak számomra .(Edward)


  • ·         Jól vagy ? (Edward)

  • ·         Persze


  • ·         Akkor nem sírnál .

  • ·         Nem sírok csak menjünk haza .


  • ·         Mindjárt

  • ·         Edward tudod mondtad hogy mit kívánnék ha ….


  • ·         Igen

  • ·         Semmi nem érdekes kimegyek a kocsihoz és megvárlak .


  • ·         Rendben
Bella szemszöge :

Beültem a kocsiba és elkezdtem zokogni és visszagondolni hogy milyen volt az életünk . De muszáj volt abba hagynom a sírást mert láttam hogy lekapcsolódnak a villanyok és jön . Az út hátra levő részében nem  szóltunk egymáshoz . Amikor megérkeztünk ki akartam szállni de megfogta a kezemet .

Bella és Edward szemszöge :

  • ·         Bella köszönöm hogy eljöttél velem .

  • ·         Én is köszönöm a meghívást


  • ·         Bella én, tudnod kell hogy még mindig szeretlek és még nem tudom hogy , hogy vagy mikor de vissza foglak hódítani .

  • ·         Sok sikert .
Bella szemszöge :

Amikor kiszálltam a kocsiból vissza fordultam . És akkor azt mondtam .

  • ·         Én is szerettelek...




6 megjegyzés:

  1. Szia Emily-m!

    Ez egy nagyon klassz rész volt. Nagyon aranyos volt Luci, hogy belekotyogott Bella dolgába. Úgy látom Bella szépen lassan enyhül. Már várom a pillanatot mikor Ed nyakába borul. Kíváncsi vagyok, hogy reagál Ed Bella utolsó mondatára. Bár szerintem új erőt ad neki.

    Várom a folytatást, siess vele :)

    VálaszTörlés
  2. Szia életem !!!!
    Hát igen nem nagyon húzhatom a világ végéig de azért még nem fog teljesen megbocsátani erre azért számítani kell . Hát az utolsó mondat majd kiderül ezt tudom mondani köszönöm a komit imádlak millió puszy <3 Emily <3

    VálaszTörlés
  3. Szia.
    Kérlek küld el az email cimed és a neved,hogy betudjalak jelölni és feltudjalak venni a csoportba.

    VálaszTörlés
  4. email cím : baby1116@citromail.hu a nevem : Emily

    VálaszTörlés
  5. Szia Egyetlenem !!
    Annyira jó volt ez a fejezet !! Nekem is az volt a kedvenc részem amikor Luci osztotta az észt Bellanak , mintha már neki annyi tapasztalata lenne !! :) Szerintem Edward túl bizakodó . Én Bella helyében marhára megnehezíteném a dolgát . De látom nem csak én gondolom így . Nagyon tetszett amikor beszólt Edwardnak hogy nem, fog lesni mert nem akarja megcsókolni .
    A másik kedvenc részem az volt amikor Bella azt mondta ha kívánhatna azt kivánná bár egy olyan valakit ismert volna meg aki nem hagyja el . Egyet értek vele .
    Valamint én is kíváncsi vagyok hogy hogy reagál a drágalátos Edward Bella utolsó mondatára !! ???
    Nagyon siess a kövi fejezettel !!
    Millió és ezer puszi hatalmas rajongód bianka

    VálaszTörlés
  6. Szia szívem!

    Nagyon szép fejezetet írtál most is. Én boldogan, ittam a sorokat. Amihez gratulálok is neked. :)
    Örülök, hogy Bella elment Ed-del. De, kicsit meg is haragudtam Bellára. Legalább ezen az estén lehetett volna... vagy újra a régi... amikor még Eddel járt. Vagy szimplán viselkedhetett volna normálisan. Ahogyan az a szíve mélyén is akart volna lenni.
    Edward meglepetési csúcspontja amely nagyon - de nagyon tetszett, az az volt amikor Bellát elvitte hozzájuk. Ez igazán fantasztikus ötlet volt. :)
    Kíváncsian várom a következő részt. :)
    Puszillak<3
    Dóry

    VálaszTörlés