2012. április 6., péntek

1. fejezet

1 fejezet
Bella szemszöge:
Hol is kezdjem a kis történetemet Izabella Swanak hívnak.  Kijelenthetem, hogy már voltam boldog, csalódott, elveszet, bánatos, és egyedül, de most itt van egy csoda, amit magamnak tudhatok a kislányom az én egyetlen angyalom és ő tartja bennem az életet, hogy ne veszek ismét el. Az én történetem ugyanis akkor kezdődött, amikor elhagyott, az egyetlen lény, akiért az életemet is oda adtam volna. Az indoka hogy nem szeretett csak ezt tudta mondani, de nem gondolt abba bele hogy teljesen tönkre tett egy életet. Olyan, de olyan sokat sírtam miatta nagyon sokáig nem voltam képes felfogni, hogy itt hagyott, de már nem érdekel, mivel nekem itt van a kislányom. Azóta a nap óta olyan sok minden történt, 2 éve elvesztettem a szüleimet. 3 éve vagyok vámpír ezt az életet már akkor utáltam, amikor elhagyott Edward mivel így már nem volt semmi értelme . De gyorsan meg barátkoztam vele mivel nem tudom, hogy mi folytán de magam minden segítség nélkül megtudtam tanulni az önuralmat . Akkor lettem várandós amikor a Cullenék elmentek vadászni és így együtt lehetünk Edwarddal . Persze tiltakozott az együttlét ellen , mivel nagyon de nagyon féltet . De végül be adta derekát és megtörtént. Az volt életem legjobb estéje, de Edwardal minden egyes nap csoda volt .Ennek ellenére ő minden lelkiismeret-furdalás nélkül eldobta ezt az életet.  Rá pár napra nagyon, de nagyon rosszul éreztem magam, de nem törődtem vele  rá hagytam, hogy biztos gyomorrontás és meggyógyulok.
Még másnap is rosszul voltam .Azonban még akkor sem mertem volna gondolni hogy  várandós vagyok . Nap mint nap egyre rosszabbul lettem ha még csak a hányinger lett volna de nem csak az volt  hasam is nagyon fájt szédültem. Amikor már nem bírtam tovább elmentem egy orvoshoz , hogy megvizsgáljon . Miután azt mondta hogy terhes vagyok nagyon megijedtem . Örültem persze de féltem is hogy, mindent egymagam kell végig csinálnom . Főleg úgy hogy nem tudtam hogy mivel jár egy vámpír baba kihordása. De boldog voltam hisz így legalább egy kis darab belőle örökké az enyém lesz .
Amúgy  meg el sem tudtam volna képzelni hogy gyerekem lenne már teljesen beletörődtem hogy nem lehet mivel vámpír leszek és én ezt választottam .A terhességem minden napja meglepetés volt számomra .Nem akartam tudatni Edwardot az állapotomról  már amúgy sem tehetem meg. Mivel elment és még jó hogy nem veszi tetem el az én kis édesemet a fájdalom miatt . 5 hétig tartott a rendes terhesség utána megváltozott minden .Szülésem előtt hatalmas fájdalmak gyötörtek . Keresnem kellet egy nomádot mert máshogy nem tudtam volna világra hozni a gyerekemet . Csak arra nem számítottam hogy az a nomád ,Viktória egyik segédje volt és megtudta hogy én vagyok az aki gyereket szül és bejött a szülés után és átváltoztatott .
Ezután 3 napig tartott az átváltozásom gyötrelmes három nap volt . De túléltem és hálát adok hogy sikerült  túlélnem ezt is és az én kicsikémmel lehetek . Azon a napon megfogadtam hogy soha de soha nem fogom újra szeretni Edward Cullent . És átkozom azt a napot amikor megismertem őt pontosítom őket .  Amikor egy kicsit jobban lettem és kordába tudtam magamat tartani én és a kislányom új házba költöztünk. Persze természetesen Forksban és új barátokra leltem befejeztem a sulit . Majd dolgozni mentem elvállaltam egy nővéri állást a helyi korházban ,egyenlőre ez is megfelelt . Így legalább hozzá tudtam jutni a vérhez, mivel hiába volt a kislányom félvér akkor is jobban szerette a vért és kevésbé az emberi  ételt és az állati vért . Legalább boldog családként éltünk természetesen úgy hogy a kislányom  még kérdezni sem akart az apjáról és nekem is  így volt a legjobb . Meg próbáltam úgy élni hogy úgy neveljem hogy egy kicsit sem akarjon tudni az apjáról . Így nekem sem fáj de neki sem . Az egyetlen jó amit neki köszönhetek az én angyalkám .  Hallgasd hát a történetem………

Sziasztok, remélem, tetszik az első történetem. Remélem, elnyeri tetszéseteket és komikat és hozzá szólásokat szívesen várom előre is köszönöm puszi Emily <3



 

4 megjegyzés:

  1. Szia.
    Nagyon tetszik a történet és kiváncsian várom a folytatást.Természetesen benne vagyok a cserében.Ha van kedved nézz be a http://tvd-teamklaus-byphineas.blogspot.com/ és a http://tvd-original-byphineas.blogspot.com és esetleg ha benne vagy egy csere is lehet.Sok sikert a folytatáshoz.Sok puszi

    VálaszTörlés
  2. Szia!

    Nagyon jól összeszedett az első fejezet. Várom már mikor Edward visszatér a városba.
    Várom a folytatást :)

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    nagyon teccik a történet kíváncsian várom a folytatást:))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia köszi nagyon édes vagy remélem elnyeri tetszésed sok puszy Emily

      Törlés