2012. április 4., szerda

A story tartalma !!

Ez a történet Edward és Bella központú .
 A történet ott kezdődik , hogy Edward elhagyja Bellát . 4 évig nem látják egymást . Ezalatt Bella új életet kezd . Szüleit elveszti . Emiatt korán fel kellett nőnie és a saját lábára kellett állnia. Viszont az Edwarddal töltött időszakot még ha akarná sem tudná kitörölni az életéből . Ugyanis van valaki aki örökre összeköti őket . Egy kisgyerek . Bella ugyanis miután Edward elhagyta megtudta hogy várandós . Miután megszülte gyermekét Bella , élete még szörnyűbb fordulatot vett . Megjelent  ugyanis Viktória . Aki továbbra is bosszút akart állni , sikerült is neki . Átváltoztatta Bellát . Bella ekkor megfogadta soha nem bocsát meg Edwardnak . Gyermekével egy új házba költöztek viszont továbbra is Forksban maradtak . 4 év után azonban ismét megjelentek Bella életének megkeserítői Cullenék . Akik úgy tesznek mintha minden úgy volna mint 4 évvel távozásuk előtt . Csak hogy ez már közel sem igaz . Edward minden erejével azon ügyködik hogy visszaszerezze Bellát . Megtudja , hogy van egy lánya . Akit úgyszintén meg akar ismerni . Bella azonban pont az ellenkezőjét akarja elérni . Úgy neveli kislányát , hogy még csak ne is akarjon tudni az apjáról . Nem beszél neki róla . Nem akarja , hogy Edwardnak bármi köze is legyen hozzá .
Bellanak azonban lesz egy gyenge pillanata amikor elmondja Edwardnak , hogy egykor tényleg szerette , de most már képtelen szeretni .

Hát ez lenne a történetem tartalma . Remélem elnyerte a tetszéseteket !! Még nem tudom mikor hozom az 1 . fejezetet . Viszont egyet tudok , hogy igyekszem vele .

4 megjegyzés:

  1. Szijja persze h benne vagyok.Nekem is nagyon tetszik a blogod és a törtit.
    Puxy:Bííía :D

    VálaszTörlés
  2. Szia!

    A cserében benne vagyok :)
    Kíváncsian várom a történeted, főleg, hogy nekem minden új lesz. Na jó, azt tudom, hogy ki Bella és Edward. (meg még ezt, azt)
    Szóval, remélem hamar olvashatom az első részt :)

    VálaszTörlés
  3. Szia !!
    Drágaságom !! Hát te is csináltál egy blogot Gratula hozzá !! Bár én személy szerint Vámpírnaplók fan vagyok de a te kedvedért rátérek az Alkonyatra is . Amúgy nagyon de nagyon tetszik a story ! Rengeteg olvasót és erőt kívánok a töridhez !! És persze hogy benne vagyok a cserében !! Számíthatsz rám !!
    Millió puszi lelkes rajongód : bianka

    VálaszTörlés
  4. Szia.
    Nekem is tetszik az alapsztori. Amit kíváncsian fogok várni is. :)
    A cserében, benne vagyok. Nálam már kint is vagy. :)
    Üdv:Dóry

    VálaszTörlés