2012. április 8., vasárnap

3. fejezet :

3. fejezet:
Edward szemszöge:
Napról napra úgy érzem hogy egyre jobban elveszek . Elegem van az életből . Már nem vagyok olyan jó viszonyban a családommal mint régen . Beszélünk de ennyi , már nem megyünk közösen vadászni .Ez pedig az én hibám ha nem féltettem volna akkor Bellát akkor még mindig boldog család lennénk. Pontosan 2 hét múlva lesz az annak a napnak az évfordulója amikor elhagytam .Vajon túllépett már  ? Van családja és boldog ? Bár tudnám hol lehet sokkal nyugodtabb lennék ha tudnám hogy boldog .
A gondolatomból Apám szakított meg : 
·         fiam , fiam hallasz ?
·         persze bocsánat csak elgondolkodtam
·         semmi baj
·         fiam gondolkoztam már nagyon beszélnek a városban ?
·         miről ?
·         rólunk
 már lassan 2 éve vagyunk itt Tennesseeben
·         akkor utazzunk el
·         én is ezt gondoltam és már szóltam is a többieknek hogy szavazzunk hová menjünk
·         és mit mondtak ?
·         mindenki Forksot ajánlotta
·         hogy mi ?
·         tudom hogy nem, nem szívesen mennél vissza de én szerettem ott dolgozni
·         én azt az életemet lezártam menjünk máshová  akárhová
·         Edward kérlek
·         jó adj egy kis gondolkozási időt
·         rendben
·         köszönöm
Vissza mentem a szobámba ezt még nagyon át kell gondolnom . Az előbb gondoltam Bellára és most ez .Az tény, hogy innen minden féleképpen el kell menni . De miért pont Forks ? Amúgy meg úgysem számítana hogy mit mondok mivel már döntöttek helyettem . Ezért így is úgy is elmegyünk .  Alice kopogtatott az ajtón.
Alice és Edward szemszöge:
·         gyere be
·         na hogy döntöttél  ?
·         mondhatod apucinak, hogy utazzunk Forksba
·         Úristen ez  most komoly ?
·         igen
·         köszönöm, köszönöm !! ( a nyakába ugrott Alice)
Majd kiment a szobából . Engem  azzal a tudattal hagyott ott , hogy hamarosan vissza térünk abba a városba ahol otthagytam az egyetlen szerelmemet .
Esme és Carlisle szemszöge :
Szerelmem a kanapén ült és olvasott . Napról - napra egyre gyönyörűbb :
·         szia egyetlenem
mit csinálsz ?
·         olvasok drágám
·         én tudok jobbat az olvasásnál
·         ne bolondozz a gyerekek itthon vannak
·         nem nincsenek
elmentek vadászni
·         de Edward ?
·         a szobájában zenét hallgat
·         na látod
·         de én kívánlak
·         tudom de ne most
·         ne csináld már holnap nem leszünk már itt használjuk ki
·         ezután  el kezdtem a nyakát harapdálni utána felhúztam és haladtunk szépen lassan a szobánk felé .
Másnap össze pakoltuk a cuccainkat és elindultunk az a jelenlegi otthonunk felé . Nem telt bele 4 órába és már ott is voltunk . Esme kipakolt , többiek elmentek vadászni Edward kivételével . Ha nem tudtam volna hogy vámpír azt  hittem volna hogy beteg nagyon rosszul festett . De hisz érthető vissza jöttünk oda ahol minden kezdődött Bellával .
·         Életem bemegyek a korházba és beszélek a főnökkel hogy már holnap  kezdenék is .
·         rendben , csak siess haza
·         oké
Beértem a korházba és már fogadott is a jelenlegi főnököm :
Carlisle és Dr. Börk  szemszöge :
·         Jó napot Dr. Cullen
a nevem Dr. Börk  Isten hozta a korházunkban örülők, hogy eltudott jönni
·         persze ez csak természetes
·         azóta sokban változott az osztályok gondolom mióta Ön itt orvos volt ezért fel szeretném ajánlani a legjobb nővért ebben a korházban aki körbe tudná kísérni
persze természetesen ha nem késik el  ?
·         oohh
·         sajnálatos néha előszokott fordulni egymaga nevel egy 6 éves  gyereket
·         ez csak természetes énnekem is ismerős a helyzet 5 gyerekem van
·         ohh
akkor biztos
·         rendben akkor holnap 7 órára Itt leszek
·         akkor viszlát és még egyszer örültem a szerencsének
·         viszlát és én is
Miután ezzel végezetem  haza felé indultam azzal  a hittel hogy holnap ilyenkor már azt tehetem amihez a legjobban értek embereket mentek .
·         Szia szívem haza értem  ajkára leheltem egy csókot
·         szia na mit tudtál meg  ?
·         holnap kezdek és egy nővérke vezet körbe az osztályokon
·         tényleg de miért ?
·         mert állítólag sokban változtak  az osztályok
·         értem és mikor kezdesz ?
·         7 kor , a gyerekek már haza értek ?
·         igen de szerintem Edwardhoz be kellene  nézned
·         rendben benézek
·         utána szerintem veszek egy jó fürdőt és elmegyek pihenni hogy holnap minden rendben legyen .
Edward és  Carlisle szemszöge :
·         Felmentem Edward szobájához és bekopogtattam
készségesen behívott
·         mi az mi történt ?
·         semmi  csak jöttem megnézni hogy minden rendben van –e ?
·         látod hogy igen
·         nem azt látom hogy amióta ide értünk bent vagy a szobádban és gubbasztasz
·         apa láttad te a naptárt egyáltalán felfogtátok hogy milyen napra jöttünk mi vissza ?
·         miért ?
·         holnap van Bella szülinapja tehát az a nap amikor elmentünk
amikor itt hagytam egyedül  ti ennek a súlyát nem fogtátok fel
·         De Edward felfogtuk ép ezért jöttünk vissza hogy te tovább tudj lépni
 Sem neked sem a családodnak nem jó, hogy  4 éve csak magadba vagy fordulva és csak arra válaszolsz amire kérünk. Igen igazad van mehettünk volna máshová is de azért választotta mindenki ezt a helyet hogy lásd , már nem kell félned vissza jönni . És még valami hogy szembe tudj nézni magaddal és ha most megbocsátasz holnap korán kell mennem dolgozni jó éjt .
·         jó éjt
A reggel korán jött és ez egy kicsit fárasztó volt. Elköszöntem a családomtól és örömmel vettem hogy Edward a tegnaphoz képest jobban volt. Időben beértem a munkahelyemre hála az égnek.  De ahogy bementem az irodába dühöngő főnökömmel találtam szemben magam . 
Dr. Börk  és Carlisle szemszöge:
·         Jó reggelt valami baj van ?
·         Jó reggelt igen van
ahogy mint tegnap úgy ma is elkésik
·         ki?
·         a nővér
·         jaj semmi baj kérem tudok várni
·         igen de én nem ez súlyos következmények jár
·         addig hagy kárpótoljam egy másik nővérrel aki ugyanúgy körbe tudja vezetni habár őt gondoltam maga mellé , de majd a később is megfelel.
·         akkor nem lesz más büntetése igaz  egyezünk meg ?
·         rendben megegyeztünk
·         akkor addig is viszlát
·         viszlát
·         és még egyszer bocsánat a nővérke helyében is
Innentől egy kedves nővérke vezetett körbe tényleg megváltoztak az osztályok méghozzá nagyon is . Amikor épp szünetet tartottunk láttam egy lányt aki ép a liftbe szállt be nagyon siethetett , de egy pillanatra nagyon is emlékeztettet valakire . Hisz tudom is hogy kire Bella . És egy pillanatra amikor kimondtam a nevét rám is nézet . Ez nem lehet hogy, hogy ő itt és fiatalon. Biztos csak képzelődtem . A  szünet után Lara végig mutatta a maradék osztályt és már csak az volt a dolgom hogy belekezdjek a munkába és persze bármelyik percbe hívhat a főnők hogy jött az új munkatársam (Bella). Megnéztem 3 beteget és már is mehettem az irodába mert megérkezett az állítólagos munkatársam .
Bella és a főnöke szemszöge:
·           Mis Swan jöjjön az irodámba !!
·           tudom nincs semmi mentségem
·           Tudja milyen fontos lett volna , hogy egyszer az életben ne késsen ?
·           tudom.
·           de ezt később még megbeszéljük
·           akkor ez azt jelenti, nem vagyok kirúgva.?
·           nem, de egyéb büntetése lesz, elhiheti
·           most pedig bemutatom az új orvosnak
·           persze semmi kifogásom nincs ellene
·           csúnya lenne, ha lenne
·           az ajtó pedig abban a pillanatban kinyílt….

Az ajtó kinyílt  és belépet rajta ő akire igazán még álmomban sem számítottam .

Carlisle , Dr. Börk , Bella szemszöge:

·         uristen Bella (Carlisle)
·         Önök ismerik egymást ?(főnők)
·         nem még soha életemben nem láttam
·         hagy mutatkozzak be (Bella a kezét nyújtotta )
·         Izabella  Swan
·         ………
·         elnézést mondom Izabella Swan
·         ohh sajnálom Dr. Carlisle Cullen
·         akkor ezzel meg is volnánk
·         igen
·         akkor senkinek nincs ellenvetése hogy menyen dolgozni ?
·         nincs főnők
·         nincs természetesen
·         akkor rendben
·         Mis .Swan  akkor ön és  Carlisle megy el dolgozni
·         igen , igen
hát persze
·         akkor viszlát
·         viszlát
El se tudtam hinni amikor megláttam Carlislet amikor kinyitotta az iroda ajtaját. De talán el se  akartam hinni . De azt biztos tudtam hogy ha ő itt van akkor Edward is  . És az nekem és a Lucinak sem jó . Még valamit tudtam hogy erős leszek . Miután kiértünk az irodából Carlisle rögtön megragadta a karomat
Carlisle és Bella szemszöge :
·         hé engedj el
·         Bella beszélnünk kell
·         nem, nem kell
nekem dolgoznom kell halottad a főnököt
·         igen de ellődte beszélnünk kell
·         Carlisle veled ellentétben nekem kell a pénz szóval enged el a karomat vagy nagyon megbánod vili
·         te vámpír vagy ?
·         meglepődtél igaz?
·         tudom hogy még mérges vagy de beszélnünk kell és Edward ….
·         nem, nem kell főleg nem Edwardal vagy Edwardról
eressz el utoljára mondom !
·         oké (elengedte Bella karját )
·         de kérlek beszéljünk
·         beszélgetéshez már késő van nem gondolod és  most megbocsátasz dolgozni szeretnék . Ezzel a beszélgetésnek vége is szakadt . Ebédszünetben hatalmas meglepetés várt rám természetesen rám is fért mivel Carlisle egész nap a nyomomban volt. De persze én kerültem és nem is szóltam hozzá.

Luci,David ,Bella, Carlisle szemszöge:

·         mami
Luci a karjaimba szaladt életem legjobb szülinapi ajándéka volt .
Kicsim mit kerestek ti itt ?,( két puszit adott David is .)
·         jöttünk látogatni
·         jaj annyira örülök
·         Luci hogy vagy? szót fogadtál életem!
·         igen mami
·         akkor jó
eközben Carlisle állandóan minket figyelt
·         miért néz minket az a pasi ?
·         semmiért biztos nincs más dolga( és ezzel az irammal megöleltem Davidet )
·         ezt most miért kaptam ?
·         mert olyan jó vagy hozzám
Ottmaradtam az ebédidőm hátralévő részében beszélgetni de nagyon gyorsan haladt az idő és el kellet búcsúzni az angyalkámtól nagyon rossz volt . De tudtam nem sokára otthon leszek velük , vele.
Carlisle  megzavart minket azzal az indokkal hogy lejárt az ebédidő holott volt még 10 perc
·         van még 10 perc tudsz számolni ?
·         bocsánat csak beszélnünk kell
·         nem , nem kell amúgy meg ha nem vennéd észre beszélgetek mással
Bella (David)
·         igen ?
·         ne légy már ennyire udvariatlan inkább mutass be
·         nem kellene
·         de mami te szoktad mondani mindig hogy ne legyünk udvariatlanok senkivel
·         na jó
kifújtam a levegőt és elkezdtem ez a férfi a legjobb barátom és védelmezőm David , David ő Carlisle az új orvos , és ő pedig a kislányom Luci , Luci ez a bácsi itt anya munkatársa
oksa megvolt a bemutatkozás
el is telt az idő mennem kell
·         várj Bella (David)
·         mi az ?
·         ez egy kis ajándék amit viselned kell mielőtt  haza érsz
·         miért?
·         bontsd ki
·         kibontottam és egy gyönyörű kék ruhát találtam annyira gyönyörű volt
bulit tartatok igaz ?
·         igen hisz szülinapod van
·         köszönöm most viszont mennem kell
·         anyu szeretlek és még egyszer boldog szülinapot
·         én is kincsem és egy hatalmas puszi kíséretével váltunk el .
Eleve utáltam ami rám várt. Tudtam hogy Carlisle kérdezősködni fog hogy kitől van a gyerek és ki ez a David és hát ez úgy is lett.
Carlisle és Bella szemszöge :
·         Bella
·         hagyj már Carlisle
·         Bella állj meg
·         különben mit csinálsz ha….
Emlékez már arra a napra inkább amikor itt hagytatok .
·         ……… (Carlisle)
·         Na látod arra egy kicsit nehezebb emlékezni nem .
·         ……….( Carlisle)
·         Látod  nekem is ennyire nehéz megállni .
Néz egy kicsit magadban mielőtt megállítasz engem .
·         ……….( Carlisle)
·         Rendben  na  ezt megbeszéltük ilyen egyszerű.
·         Bella egyszer beszélnünk kell  ezt te is tudod
·         igen de nem ma
·         Bella azért egy kérdésem lenne egy nagyon fontos kérdés
·         mi lenne az ?
·         ki Luci apja ?
·         ………….( Bella)
Kérek mindenkit aki elolvassa legalább 1 komit sok puszy nektek Emily 







11 megjegyzés:

  1. Szia.
    Ez is fantasztikus mint az előző.
    Kíváncsian várom a folytatásod és hogy Bella mit fog mondani.
    Siess vele
    xoxo

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia
      Remélem meglepetés lesz számodra nagyon köszönöm a komit nagyon drága vagy millió puszy Emily

      Törlés
  2. szia!
    bocs, hogy csak most írok ide. Szép lett az oldal, és a történet is érdekesnek tűnik, de jelenleg a Twilight gondolatától is kiráz a hideg, annyira elegem van már belőle (túl sokat kaptam egy dózisban:S), úgyhogy remélem nem bántalak meg, de most nem mehet a csere. Tényleg bocsi.
    Enci

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia természetesen semmi baj nem haragszok azért köszi a komit :) sok puszy

      Törlés
  3. Köszönöm a komit nagyon édesek vagytok :)

    VálaszTörlés
  4. Szia!

    Mint mondtam, sosem láttam a fimet vagy olvastam a könyveket, de ha azok is ilyen szuperek (vagy csak fele ennyire), akkor meg kéne néznem.

    Örültem, hogy nem ott szakadt vége, mikor az új dokival találkozott. Bár így is hatásosan fejezdted be a részt. Kíváncsi vagyok mit mond Bella. De legjobban az első találkozására Edwarddal.

    Várom a folytatást.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon édes vagy nagyon kedvesek a szavaid . Az Edwarddal lévő találkozás még nagy meglepetést fog okozni remélem . Köszönöm még egyszer a szép szavak millió puszy Emily

      Törlés
  5. Szia.
    nagyon jó lett ez a fejezet, ahogyan az előző kettő is. Lucy, nagyon édes. Nem tudom miért, de vhogy én is így viselkednék, ahogyan most Bella. Hiszen, amennyi keserű fájdalmat élt át. S mikor már épp túllépne, felbukkannak az életébe azok a személyek, aki miatt oly sokat szenvedett.
    Lehet, hogy gonosz vagyok... de én azt remélem, hogy Bella tartani fogja ezt a hűvösséget Cullenékkel szemben, legalább egy kis ideig.
    Azt alá írom, hogy lehetséges, hogy nekik sem volt könnyű azt az időt Bella nélkül élni, amit éltek. De, azért Bella mégis többet szenvedett.
    Úgyhogy, csak így tovább. :)
    Köszi, hogy szóltál a frissről. :)
    Várom a folytatást.
    Puszi
    Dóry

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia annyit elárulok igen nagyon szeretném tartani rossz viszonyt . De sajnos annak ellenére hogy sokat szenvedett Bella én nagyon Edward párti vagyok és nem tudom meddig bírom ezt húzni de megpróbálok kitartani és természetesen mindig szólni fogok köszi a komiért millió puszy Emily

      Törlés
  6. szia!
    nagyon jó lett ez a rész is, remélem, h tartod magad magad az ismertetőkben írtakhoz magad és nem engeded olyan könnyen újra Bella életébe férkőzni a Culleneket.
    kíváncsi vagyok, h ki derűl e máris az igazság vagy egy időre még homály fedi a Cullenek számára az apa kilétét.
    vajon mit fog szólni hozzá Ed, h van egy lánya?
    már most várom a folytatást! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia igen sokáig akarom ezt húzni legalábbis megpróbálom . Egyenlőre az még titok hogy ki e derül de szerintem tetszeni fog a továbbiakban alakuló történet neked is nagyon köszönöm a komit millió és 1 puszi Emily

      Törlés