2012. április 10., kedd

4 . fejezet :

4 fejezet :
Bella és  Carlisle szemszöge:
·         hogy képzeled
 ha ?
·         egyszerű csak válaszolnod kellene
·         persze hogy nem Edward Luci apja
·         nem mondtam hogy ő csak meg kérdeztem
 ki Luci apja ?
·         most mennem kell dolgozni
·         Bella
·         hagyj !
A nap hátra levő részében nem beszéltünk de tudtam hogy nagyon gyanakszik . Olyan ostoba voltam hogy rögtön kimondtam Edward nevét nem akartam csak ott abban a pillanatban teljesen lefagytam . A  nap végére teljesen kimerültem . Semmi kedvem nem volt haza menni mert tudtam mi vár rám sok köszöntés és az a rengeteg ajándékok  és az a sok  tömeg  amiből felét nem kívánok oda. De eljött az ideje hogy az menjek . Haza felé a kocsiban azon gondolkoztam mi lesz ha meglátom Edwardot . Milyen lesz újra látni újra szembe kerülni avval az emberrel aki egykor az életet jelentette számomra . Már el is repült az idő és otthon voltam 10 percig vártam kint hogy felkészüljek mi vár rám bent . Reméltem hogy  nem lesz nagy felhajtás ezért gondoltam hogy eljött az idő hogy bemenjek . Kinyitottam az ajtót és mindenki egyszerre ordította el magát BOLDOG SZÜLINAPOT !!!!
Bella szemszöge :
·         Istenem annyira köszönöm
Mindenki itt volt akik számítottak és akik nagyon fontosak voltak még sem volt valami rettenetes .De rettegtem hogy a nap végére valami még fog történi és sajnos nem is ok nélkül .
Luci , Cullenék , Bella szemszöge :
·         csöngettek
majd én kinyitom
·         mami hagy menjek én kérlek
·         rendben addig iszok egyet drágám

·         Luci az ajtóhoz szaladt és amitől rettegtem az bekövetkezett
·         szia  ( Cullenék Edward kivételével )
·         csókolom
késtek
de még nincs semmi veszve a mami még most is fogad vendégeket  ?
mami
·         ki az kicsim ?
Bella hát tényleg igaz ?( Alice)
ti mi a fenét kerestek itt honnan a fenéből tudtátok meg a címet ?
·         sajnáljuk csak felszerettünk volna köszönteni  és ezzel a kimondással Alice Bella nyakába ugrott
Boldog szülinapot én drága Barátném
·         Bella természetesen rögtön elrántotta magát az öleléséből és felpofozta Alicet
már a sírás kerülgette , ha nem lett volna vámpír itt már rég zokogott volna .
Mi a fenét képzeltetek,  hogy ide jöttök 4 év után és elfelejtek mindent amit velem tetetek .
Hát ezt elfelejthetitek vigyétek innen a szánalmas ajándékotokat  és takarodjatok a házamtól ja és ha még egyszer akár a házam környékén meglátom egyik ötöket nagyon de nagyon megbánjátok .
világos voltam  még valamit elfelejtettem üzenem Edwardnak hogy dögöljön meg veletek együtt
és a mondat befejeztével rájuk csaptam  az ajtót
ezután már kedvem nem volt bulizni még élni sem
a buli végével  mindenkit kikísértem
David és a lányok még maradtak beszélgetni 
mindjárt jövők lefektetem Lucit
·         persze
·         de ahogy mentem volna fel a lépcsőn elakadtam leültem és a térdemre borultam
Lexi jött oda hozzám
·         jól vagy ?
·         rögtön felnéztem
nem, nem vagyok
·         elég nem bírom már , minden nap tettetni ,  hogy minden rendben van de nem nincs Lexi visszajöttek
·         kik ?
 a Cullenék ?
·         igen ők
és még volt képük ide jönni és felköszönteni
·         esküszöm ha  idejönnek még egyszer megölöm őket
·         nem , nem kell már beszéltem velük hogy még a környékre se merjék betenni a lábukat
·         csak azt szeretném tudni hogy honnan tudták meg a címem ?
·         Lexi nem lenne baj ha Lucit magatokkal vinnétek most egy kis magányra vágyok ?
·         persze kincsem ez csak természetes
neked bármit
·         köszönöm
Ezután még maradtak egy kicsit utána Lucinak segítettem összepakolni a holnapra a cuccát és még kis apróságokat igaz nem kellet sok mivel akárhová megy is minden lánynál van holmija
Luci ugyanis soha nem bánta ha az egyik lánynál kell aludnia .
Majd amikor mindennel kész voltunk elbúcsúztam Lucitől és elmentek.
Mikor elmentek én felmentem a szobámba átöltöztem felvettem egy  szürke ruhát , magas sarkút egy lila kabátot hozzá egy lila sálat elmentem oda ahol már azóta nem jártam amióta Edward elment .
A rétünkre.
Már mint a rétre
amikor oda értem nagyon megvoltam lepődve amit ott láttam. Az egész rét kivolt világítva és egy út volt kialakítva.  Pont ott ért véget ahol egykor feküdtünk, és a földön egy dobozkát találtam a nevem állt rajta hát felvettem és kinyitottam egy gyönyörű nyaklánc volt benne. A dobozban volt még egy levél is nekem címezve amire az volt írva :
Ilyet és ehhez hasonló ajándékokat érdemelsz ne felejtsd el nagyon szeretlek és mindig szeretni foglak bármi történjen Bella

Nagyon örültem neki . Mivel tudtam hogy csak David írhatta . Még ott töltöttem egy kis időt azután haza mentem és pihentem .Úgy éreztem sikerült kipihenem a fáradalmakat az előző napról. Megbeszéltük Lexivel hogy a központban találkozunk és elmegyünk együtt reggelizni vagyis ők én meg csak ülök és nézem őket . Szeretem őket nézni főleg Lucit és belegondolni hogy van egy csoda szép kislányom akinek most már az életemet köszönhetem . De késtek gondoltam Lucinak nehéz felkelni mivel tegnap a buli egy kicsit elhúzódott de Istenem egy nap én se halok bele hogy tovább engedem fent maradni ha nincs suli.
Eközben Lexiék már rég elindultak .Csak gyalog jöttek és beletelt egy kis időbe . De nem is ez lett volna a legnagyobb baj. De  egy férfi meg állította őket .
Lexi , Luci , Edward szemszöge :
·         bocsánat
·         igen
·         az Ön gyereke ?
·         nem
·         csoda szép gyerek (Edward)
·         szia ( Edward)
·         csókolom
·         hogy hívnak?
·         Luci Elisabeth Swan
·         gyönyörű neved van
·         anyukám adta
·         és hány éves vagy ?
·         6
·         bocsánat hogy megkérdezem de ismerjük egymást ?
·         nem hagy mutatkozzak be a nevem Edward Cullen
·         Uramisten
Edward jesszusom !
·         mi az te ismersz ?
·         hát már hallottam rólad pár szép dolgot
Bella nem volt elég világos tegnap
·         tudom hogy megbántottam
·         ohh tényleg
 (Lexi befogta Luci fülét) mi a büdös francot képzelsz idejössz elkezded fogdosni másnak a gyerekét te nem vagy normális igaza volt Bellának . Most pedig hord el magad és még meg se forduljon abban az igen hülye fejedben hogy még egyszer a közelünkbe gyere . Természetesen nem szólók Bellának ne hogy rosszul legyen a tudattól hogy fogdostad a lányát.
Igazán megköszönhetnéd .
na szia
 ja és puszika add át a többi családodnak is.
Lassan de oda értünk a központba Bella már azt hitte hogy már soha nem érünk oda .
Lexi és Bella szemszöge :
·         mehetünk ?
·         persze
Oda is értünk . Leültünk körbe kérdezgetem mi történt tegnap mikor elmentek . Szoba jött a karkötőm is és mondtam hogy Davidtől kaptam . Nagyon tetszet nekik . Beszélgetéskor fel jött hogy mért késtek . Lexi mentegetőzött hogy elaludtak . Luci nem is figyel csak evet. Egy kicsit később Luci elkezdte mondani hogy találkozott egy aranyos bácsival .
 Lexi , Luci , Bella szemszöge :
·         szívem milyen bácsival találkoztál ?
·         csak egy aranyos bácsival
·         Lexi miről beszél ?
·         semmiről
·         Lexi (már felemeltem a hangom mert kezdtem aggódni)
·         Edward oda jött hozzánk
és elkezdte kérdezgetni  Lucit
·         megbocsátotok ? vigyázz még egy picit a gyerekre
drágaságom nem sokára jövők most már tényleg
Beültem a kocsiba és úgy hajtottam mint még életemben soha azt hittem lehajtok az útról. Amikor odaértem a célomhoz . Dühöngve kiszálltam és reméltem avval az emberel beszélhetek akivel volt dolgom. Az ajtóhoz mentem és elkezdtem verni az üveget rögtön jöttek is igazából csak Alice . De amikor megláttam Alicet nem tudtam mit mondani valahogy mindent elfelejtetem amit hozzá akartam vágni.
Alice és Bella szemszöge :
·         nem voltam világos az tegnap ?
miért nem  szálltok le rólunk? hagyatok már békén mert ha nem Isten igazából megöllek titeket.
most már remélem világos?
·         bocsánat Bella én nem csináltam semmit
·         tényleg
te nem de Edward igen
nem hagyja békén a lányomat
szerinted ha  tik nem értek velem el semmit akkor majd akkor a kis Edwardkátok igen
hát kikell hogy ábrán dicsalak nem
·         akkor miért hordod Edward nyakláncát ?
·         mit ?
·         ami a nyakadban van azt Edward vette neked
·         az nem lehet
·         sajnálom Bella de ezt tényleg Edward vette
·         most mennem kell
szia
·         szia
Vissza mentem a többiekhez és egy kis beszélgetés után haza mentünk Lucival . Luci felment a szóbájába játszani . Én pedig bementem a szobámba . Leültem az asztalomhoz elővetem egy papír és egy tollat  majd levetem a nyakláncot és elkezdtem írni  egy levelet. Tudtam most nem annak írok akit a világon mindennél jobban szeretek hanem annak akit a világon mindennél jobban utálok ……
Kérek mindenkit aki elolvassa legalább 1 komit sok puszy nektek Emily 

Bella bulin lévő ruhája : 

Bella buli utáni ruhája :





Ékszer amit Edwardtól kapott :

6 megjegyzés:

  1. Szia!

    Naqgyon jó volt a rész. Főleg az tetszett mikor Cullen család beállított Bellahoz, meg mikor Alice közölte Bellaval, hogy Edwardtól kapta a nyakláncot.

    Kíváncsian várom, hogy mikor jönnek rá a Cullenek, hogy Luci Edward lánya. Bár lehet, hogy már gyanakszanak? Vagy mégsem?
    Várom a folytatást :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia hát igazából a családfő gyanakszik hogy Luci Edward az apja . Millió puszy Emily

      Törlés
  2. szia!
    ez a rész különösen tetszett, főleg, h úgy kiosztották Cullanékat és Edwardot is Lexie. meg az is jó volt mikor Alice közölte Bellával, h a nyaklánc Edwardtól van.
    kíváncsi vagyok, h mikor derül ki hivatalosan, h Luci Ed lánya.
    már várom a folytatást!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia hát igen még egy darabig ez lesz . Remélem egyre izgalmasabb mivel így gondoltam . Edward még nem most fogja megtudni hogy Luci az ő lánya . millió puszy Emily

      Törlés
  3. Szia.
    Ismét köszönöm, hogy szóltál a frissről. :)
    Ami nagyon tetszett.
    Bár, Edward párti vagyok. Azonban most kizárólag, teljes mértékben Bella mellett állok.
    Sejtettem, hogy azt a nyakláncot Ed hagyta ott a réten. S lám, a végén ki is derült, hogy tényleg ő ajándékozta. :)
    Kíváncsian várom a folytatást. :)
    puszi
    Dóry

    UI: Lehetne egy kérésem? Ami az lenne, hogy megváltoztatnád a betű módot? Mert így annyira egybe olvad, hogy nem igazán lehet kiolvasni. :$

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia természetesen szólók mindig a frissről . Én is Edwardot szeretem és hidd el elég nehéz írnom ezeket mivel imádom Edwardot. remélem mielőbb tudom hozni millió puszy Emily és természetesen váltom a betű módot :)

      Törlés