2012. április 15., vasárnap

5. fejezet:

5 fejezet:
Cullen szemszöge  : Szülinap előtt
Carlisle haza felé tartott a munkából és azon töprengett hogy mit fog mondani a családjának  . Mert csak nem állíthat úgy be sziasztok Bella él és virul ja mellesleg vámpír s van neki egy lánya . Gondolkozásából feleszmélve már otthon is volt . Bement a házba és meglepődve látta hogy mindenki otthon van Alice Jasper ölében ült , Ros Emmetel beszélgetett Esme szokásosan takarított és Edward nos ő  a szobájában volt .
·        Sziasztok
·        Szia apu mind együtt kántálták
·        Esme oda sietett hozzám és csókkal köszöntött
persze a gyerekek mint mindig szóltak ezért
·        menjetek szobára
·        valamit mondanom kell (Carlisle)
·        hogy érted ?
·        De még mielőtt elmondom
Edwardnak is  itt kell lennie
·        miért mi a baj ?
·        először szóljunk Edwardnak
·        itt vagyok mi a baj ?
·        tudjátok hogy kaptam egy ápolót  a kórházba mellém
·        igen és ehhez én mért kellek ( Edward)
·        azért mert nem az a fontos hogy kaptam egy ápolót  hanem az hogy kicsoda ?
·        És ki ? (Rosali )
·        Bella
·        Mi ? (mondták egyszerre )
·        Ez csak egy vicc ugye hogy kikergess a szobámból
·        nem tényleg most komolyan
és még ez nem minden , Bella vámpír  , és van egy kislánya
·        hogy érted hogy van egy lánya ? ( Edward)
·        úgy hogy van egy kislánya aki félvér félig ember félig vámpír
·        hogy hívják?( Edward )
·        Luci
·        Edward sietve az ajtó felé ment
Edward várj hová mész
·        azt se tudod hol van ? már nem Carli házában van
·        de a kórházban megtalálom az adatait
·        te csak úgy betörsz az igazgatóhoz
·        ha ez kell hogy lássam Bellát
megteszem
·        nagyon óvatosan ne hogy bajod essen
Edward szemszöge :

Majd elindult  elsőnek a kórházban majd végül egykori szerelméhez .Kórházban szerencsével járt megtudta a címet rögtön hívta a szüleit hogy elmondja nekik is. Majd vámpír sebességgel elment a házhoz .Akkor már nagyban folyt Bella bulija .De akkor még nem látott semmit .Egyszer csak megpillantotta Bellát még a lélegzete is  elállt olyan szép volt nagyon sokat változott hihetetlen. Felment  egy fára és csak figyelte majd meglátta hogy van ott egy kislány aki oda szaladt hozzá vissza gondolt apja  szavaira ( van egy kislánya : Carlisle) . Biztos ő Luci .
Cullenék szemszöge :Eközben a Cullen házban
·        muszáj lenne elmenni felköszönteni Bellát ha már tudjuk a címét (Carlisle)
·        ez szerintem is remek ötlet édesem (Esme)
·        már én is nagyon régen láttam ( Emmet )
·        nagyon szeretném újból látni a barátnőmet (Alice)
·        akkor ezt meg beszéltük irány Bella háza
·        remek (Rosali )
Oda is értünk igazából nem tudtuk hol van Edward csak azt tudtam hogy a közelben van .Alice megnyomta a csengőt . De per pillanat még magamban sem voltam biztos . Tudtam hogy Bellának nem fog tetszeni de hát próba szerencse . Rögtön ki is nyílt az ajtó meglepődőt a családom mert aki kinyitotta csöppet sem Bella volt hanem Luci a kislánya. Én persze nem lepődtem meg  mivel nekem volt már szerencsém találkozni vele .
Edward szemszöge :
Nem sokáig nézhetem Bellát amikor megláttam a családom az ajtóban  . Tudtam hogy ennek ma nem lesz jó vége . A megérzésem bejött nagyon mérges volt Bella . De hisz megértem . Miután a családom elment én elmentem oda ahol már nagyon régen nem  voltam  . A rétünkre . De először haza mentem gyertyákért és az ajándékért  amit még vámpírrá válása utánra terveztem . Elterveztem hogy kirakom gyertyákkal az egész rétet és ahol feküdtünk legelsőnek oda rakom le az ékszert levéllel együtt .  Amit elterveztem sikerült véghezvinnem már csak Bellára vártam hittem hogy eljön . Bíztam benne . El is jött . Örömmel láttam hogy tetszett neki  amit csináltam és a nyakláncot is fel  vette .  Ezután haza mentem és akár hogy is de boldog voltam boldog voltam hogy láthattam őt  .  Reggel korán keltem hogy ismét lássam  de előtte el kellet mennem anyának gyümölcsért   . De amikor mentem  megláttam Bella lányát és muszáj volt oda mennem . Aki vele volt egy idő után nagyon mérges volt a nevem hallatán pedig én nem is ismerem. De találgatnom sem kell hogy kitől tudhat rólam . Hát így inkább megfogadtam hogy egyenlőre tisztes távolból követem .  Így is tetem egy kis kávézónál találkoztak ahol megreggeliztek . Utána csak annyit láttam hogy Bella nagyon mérgesen puszit ad Lucinak és elviharzik követtem tisztes távolból nagyon meg lepődtem hogy a házunk felé veszi az irányt még hozzá nagyon gyorsan kezdtem megijedni . Még ilyen dühösnek soha nem láttam .
Amikor megér kezet kiszállt a kocsiból és az ajtóhoz ment .Elkezdett dörömbölni. Alice nyitott ajtót . Ezután végig hallgattam a beszélgetést amin nagyon meglepődtem főleg azon hogy nem tudta hogy én küldtem a nyakláncot  .  Ezután vissza ment beszélgetni este felé pedig haza mentek. Én pedig velük mentem követtem őket  . Annak ellenére hogy egyedül van látszott rajta hogy boldog .  Lucit bevitte a szobába hogy játszom . Ő pedig bement a saját szobájába elő vett egy papírt és egy tollat majd levette a nyakláncot és írni kezdett most tudtam hogy az a levél nekem szól nagyon elkeseredtem .
Bella szemszöge :
Leültem és elkezdtem írni a levelet nem tudtam mit írjak de tudtam hogy abból nem lesz köszönet . Most már tudtam hogy annak a személynek írom akit mindenkinél jobban utálok  Edwardnak. A levélben pedig ezeket a szavakat fogalmaztam meg :
Helló Edward
Remélem még emlékszel rám . Habár szerintem elég nehéz elfelejteni akit így elhagytál . Csak tud hogy ha még egyszer megtudom hogy fogdosod a lányomat felkereslek és meg ölek és a hangsúly a meg öleken van és ezt most komolyan mondtam . Evvel szerintem ezt az ügyet  tisztáztuk. Ja és kis fejedben még véletlen sem forduljon meg hogy találkozz velem pláne az hogy a te gyereked Luci . Még egy kis ajándékot küldenék vissza a feladónak ne hidd azt hogy ezzel kicsit is  meg tudsz venni vagy azt, hogy esetleg tetszett .
Puszika Bella
Ezután beleraktam egy borítékba . A levél végeztével bementem Lucihoz lefektetni .
Luci és Bella szemszöge :
·        kicsim alvás idő
·        olvasol nekem mami
·        persze édesem de először elpakolunk
·        oksa
·        hé hogy pakolsz te (és oda mentem meg csikizni )
·        ő pedig fogott egy párnát és elkezdet püfölni vele
·        ezt vegyem kihívásnak
·        ha akarod
·        hát akkor párna csatára fel
·        nem tudtam mit hoz a holnap de abba egészen biztos voltam hogy most ebben a pillanatban boldog vagyok  .
majd amikor elfáradtunk az ágyra estünk
én vagyok a világ legboldogabb anyukája
·        én pedig a világ legboldogabb gyereke
·        tényleg !!!
·        hát persze anya
·        figyelj!!! kicsim holnap tarthatnánk anya lánya napot
·        az nagyszerű lenne
·        na látod most pedig uzsgyi az ágyba
·        mese
·        melyiket ?
·        a kis hableány
·        nagyszerű kicsim
 mért nem unod már meg
·        anya !!!!!!!!
·        jó bocsi már mesélem is
evvel telt az este hátra levő része
Amikor Luci elaludt én átkaroltam  majd mellette maradtam de ahogy az ablakhoz néztem mint ha valaki lett volna a fán. Hát oda mentem de biztos a szél volt mert meg mozdult az ág . Habár egy pillanatig mintha Edward lett volna . De talán azért gondolom ezt mivel Edward a városban van és a levél. Inkább át mentem a saját szobámba és ott fojtattam a pihenést .
Edward szemszöge :
Eleve féltem a levéltől de tudtam hogy amit ír így is úgy is megérdemlem . Figyeltem amikor befejezte az írást át ment Lucihoz . Gondolom , hogy lefektesse de abból a fektetésből játék lett . Látszót Bellán hogy már vagy elfelejtett ,vagy nagyon jól titkolja hogy hiányzok mert nagyon boldognak látszott . Bár az én kislányom lenne Luci mindent megadnák neki és természetesen Bellának is  .  Ha lenne egy kis esélyem . De most már csak azon leszek hogy vissza szerezem . Nagyon megijedtem amikor Bella az ablakhoz jött inkább ma már úgy döntöttem hogy haza megyek mert ha tovább maradok abból nem fog semmi jó kisülni .Ezért tehát úgy  tetem haza mentem .
Bella szemszöge :
Korán keltem hogy jusson elég idő a lányomra  hát gyorsan felvetem egy szép ruhát majd átmentem felkelteni . Meglepődtem mert amikor benyitottam már menethez kész volt . Ilyenkor olyan büszke voltam hogy a kislányom . Szépen megreggelizet és már mehetünk is . Először sétálni mentünk a városba kicsit kezdtem úgy érezni mint ha valaki követne de hiába néztem körbe senki sem követett .A város után egy kicsi cukrászdába mentünk Luci fagyizot majd a játszótér következet. Ezeket megjárva ideje volt haza menni mivel holnap suli  és hát még ott van az lecke nem fog egymagától meg csinálódni . Haza felé vettük az irányt  . Haza érve Luci bement leckét írni . 
Luci és Bella szemszöge :
·        kicsim szólj ha kell segítség
·        jó anya
·        ha megcsinálta nézhetek mesét
·        egy nagyon picit
·        rendben
Én pedig addig össze pakoltam a házban . Betettem mosni vallott . Már el is telt az este menni kellet lefeküdni . Bementem Lucihoz de már elaludt lekapcsoltam a tv-t , betakartam, bekapcsoltam a lámpáját, puszit adtam neki . Majd én is eltettem magam holnapra .
Edward szemszöge :
Egy kicsit vissza kellene fognom magam Bella követésében mivel lefogok bukni . Bella nagyon is gyanakszik én  legalábbis úgy veszem észre .
Bella szemszöge :
Reggel feltudtunk hála Istenek úgy kelni hogy nem késtünk el sehonnan . Pedig mikor leraktam Lucit a sulinál elmentem feladni a levelet postán és csak úgy mentem dolgozni . Nagy meg könnyebbülésemre  Carlisle  nem szólt úgy hozzám .A nap hátra levő része folytatódott úgy ahogy szokott .
Cullenék szemszöge :
·        kicsim leveled jött (Esme)
·        tudom ( Edward)
·        hogy, hogy ?
·        mert láttam ahogy írja
·        ki ?
·        Bella
·        ohhhhh
értem és  most mit fogsz csinálni
·        kinyitom és szembenézek ami benne van
·        nem akarod hogy inkább én olvassam fel (Carlisle)
jött be Carlisle
·        nem nekem kell
·        rendben
és ezzel bevonult a szobájába de nem tudom hogy mi folytán de valószínűleg a levél lehetett ennyire szörnyű de szomorúan vámpír sebességgel kirohant a házból .Muszáj volt meg néznem a levelet . De amikor megláttam nálam is betelt a pohár hogy mondhat ilyet most azonnal beszélek vele .
tehát a Bella háza felé vettem az irányt .
még szerencse hogy csak ő volt otthon
Bella és Carlisle szemszöge :
·        Szia Carlisle minek köszönhetem a látogatásodat
már vége van a műszakomnak
·        tudom de tudod mit tettél
·        oohhh várj had találjam ki
hopp nem érdekel ha csak ennyit akartál mehetsz is
·        nem tudom mi történt veled de velejéig gonosz vagy
·        mi történt velem?
haha hogy mi történt velem ?
ti történtetek velem
az hogy ide jöttetek , az hogy megismertelek titeket .
várj tudom mit kaptatok meg
a levelem talált süllyedt igaz ( Bella mosolyog )
Valami nem tetszett benne Edwardnak talán az hogy nem akarok vele találkozni .Vagy várj a nyaklánc bocsi azt visszaküldtem mond meg neki hogy ne haragudjon
most meg lehet eltakarodni a házamból
világos voltam
·        Bella tudom hogy egyszer megfogsz bocsátani és belátod hogy túlságosan gonosz voltál vele .
·        Bellát már lassan a sírás keringette de hitte ha feladná akkor újra szenvedne .
menj haza Carlisle
majd holnap találkozunk
·        persze holnap
viszlát
·        viszlát
Amikor becsuktam az ajtót a földre csúsztam . Fejemet a térdemre hajtottam egész addig voltam így még nem kellet menni  Luciért . Egész haza fele úton azon gondolkodtam hogy talán nagyon durva voltam és bocsánatot kellene kérnem . De nem vitt rá semmi mert túl sok minden mond ellent a megbocsátásnak  .Haza  értünk szokásosan eltelt az este és ez így ment 1 hónapig
1 hónap múlva :
Bella szemszöge :
Épp munkában voltam amikor a telefonom csörgött .
Bella és Cler szemszöge :
·        Halló!
·        Bella
·        igen Cler valami baj van ?
otthon vagytok már Lucival?
·        NYUGI ne aggódj a kórházban vagyunk
·        mi ?
mi történt ?
·        Luci rosszul lett
·        hogy érted hogy rosszul lett
·        elájult és rázkódott
·        melyik osztályon vagytok  ?
·        5 . –en
·        de ez nem minden
·        mond már
·        az orvosa Carlisle
ez remek
még egy bajjal több
máris ott vagyok
·        rendben
·        siess mivel elkések a munkából
·        rögtön felértem az osztályra amikor be mentem pont Carlisle vizsgálta  .
·        Cler már sietett is dolgozni
Bella és Luci szemszöge :
·        szia életem
hogy vagy ?
·        semmi baj mami túlreagálta a dolgot Cler
·        jól van kincsem , neked csak annyi a dolgod hogy pihenj én addig beszélek a doktor úrral .
rendben kincsem
·        rendben mami
·        anya várj !
·        igen
·        az orvos bácsi nagyon kedves ,  szerinted is ?
·        igen kicsim szerintem is (Bella nevetett) 
·        Belláék ki mentek
Bella és Carlisle szemszöge :
Carlisle látta Bellán hogy nincs jól . Hogy  félti a kislányát .
·        nyugi Bella rendbe fog jönni .
·        kurvára nem értem mit keresel itt . Meddig kell még bizonyítsak hogy nem Edward gyereke
 elegem van . Szálljatok már le rólunk
Annyira de annyira …..
Amúgy meg mit képzelsz ha . Csak úgy benyalod magad a gyerekemnél
·        nem Bella csak kedves akarok lenni
·        igen természetes Carlisle minden kivel nagyon , nagyon kedves
De az én lányom gyűlöli az orvosokat . Még az én munkámat sem szereti .
És igen mi meglepő  téged annyira szeret . Ez hogy lehet ?.
·        Higgy nekem nincs semmi hátsó szándékom csak megakarom gyógyítani a lányodat ennyit igazán megérdemelsz . Természetesen elhiszem hogy nem Edward gyereke Luci .
·        Kérlek hagy segítsek
·        rendben de csak segítesz és ennyi .
·        rendben
·        van? vagy volt? valami betegsége .
·        nem tudok róla , igazán nem sok mindent tudok csak azt hogy félvér , 18 éves korig öregedhet , ugyanúgy ehetnek emberi és állati vért és fogyaszthatnak emberi ételt is .Luci inkább emberi vért iszik ezért nem értem mi a baja állítólag attól erősebbek .
·        elvégzek pár vizsgáltatott addig menj haza és pihenj
·        Én nem vagyok te  és persze a kedves családod , én nem hagyom itt a lányomat .
és kérlek  ne  mond meg mit tegyek
bemegyek a lányomhoz
·        rendben
Carlisle szemszöge :
Elmentem laborba meg vizsgálni a mintát amit Lucitól vettem . De nem szolgáltak jó hírrel . Muszáj lesz elmondanom Bellának .
Bella és Carlisle szemszöge :
·        Bella ki tudsz jönni egy  picit
·        persze máris
igen mi a  baj  ?
·        sajnálom rossz hírekkel kell szolgálnom
egy komoly betegsége van
·        micsoda? most ezt nem mondod komolyan 
·        nagyon sajnálom
·        de ugye gyógyítható ?
·        egy megoldás van
·        bár mi legyen az csináljuk
·        kellene az apja vére csak az tudná meg gyógyítani teljesen
·        micsoda?
·        én nem, sajnálom de mennem kell
·        Bella mi a baj ?
hová mész ?
Más nap jött vissza Bella avval az indokkal hogy nagyon sajnálja hogy elrohant de neki ez nem fog menni .
Bella és Carlisle szemszöge :
·        De Bella csak ez mentheti meg
·        találunk más megoldást
·        nem nincs más megoldás , miért nehéz ide hívni az apját
·        nem nehéz de most nem található itt
·        Bella tudja hogy van egy lánya ?
·        nem, nem tudja
de nem is kell hogy megtudja
·        de el kell neki mondanod
·        nem , nem kell
·        akkor meghal a lányod
·        mond el neki Bella
·        nem lehet egyszerűen nem 
(nagyon mérges voltam már és véletlenül kiszaladt a számon természetesen kiabálva )
menj el te, és hoz te tőle vért
·        mi?
ugye nem ?
·        nincs más esélyünk nem( Bella)
·        Bella azt akarod mondani hogy Edward az apja ?
·        nem, nem az apja csak egy vámpír aki kihasznált egy embert
ő ez, nem más főleg nem a lányom apja
szóval menj haza vedd el tőle a vért és gyere vissza majd  kész ,felejtsük el a dolgot éljünk úgy mint eddig
rendben
evvel tennél boldogabbá
megteszed nekem ?………

 Kérek mindenkit aki elolvassa legalább 1 komit sok puszy nektek Emily


10 megjegyzés:

  1. Sziia.

    Nagyon izgalmas volt ez is.Kivéncsi vagyok,hogy Carlisle bele -e megy vagy szól Edwardnak.Várom a következőt.
    sok puszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia
      nagyon édes vagy köszönöm a komit remélem a kövi rész is elnyeri tetszésedet :)

      Törlés
  2. Szia!

    Jó rész volt, leginkább a vége tetszett, az nagyon izgalmas volt.
    Kíváncsi vagyok, hogy alakul a folytatás. Carlisle jön vissza egy adag vérrel vagy elmondja Edwardnak és Ed hozza el a lányának a vért.
    Vagy nincs is semmi baj és csak így akarta megtudni az igazságot Carlisle? (kicsit elszaladt a fantáziám :) )
    Bárhogy is lesz várom a folytatást, kíváncsi vagyok hogyan alakulnak a szálak az események fényében.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia nagyon jó fantáziád van. De hát ezt szeretem benned nem is gondoltam ilyenre hogy Luci ne legyen beteg csak Carlisle találja ki . Hát úgy gondoltam hogy tényleg beteg a többi meg maradjon titok . Nagyon köszönöm hogy írtál nagyon örültem puszy

      Törlés
  3. Szia.
    Ismét kösziii. :)
    Huhh... nah ez a fejezet nem volt semmi. Ahogyan a többi sem. Csak ez egy amolyan, hűű volt. Bella egy kicsit keményebb volt. Az oké, hogy fáj neki, amiért elhagyták őt. S most hogy újra felbukkantak az életébe azok a személyek, akik miatt oly sok éven át szenvedett. De azért ez tényleg túlzás volt.
    Sajnáltam Edet a levél miatt.
    S a vége... na az nagyon tetszett. :)
    Remélem, a kis Lucy meggyógyul majd.
    Kíváncsian várom az újabb részt.
    puszy

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. öm... esetleg egy email címet kérhetnék tőled? mert van számodra egy kisebb ajándék féle, tőlem. :$

      Törlés
    2. Szia
      Ugyan ez természetes neked mindig . A keménység maradt bocsi és maradni is fog egy darabig el árulhatom . De nyugi megpróbálom vissza fogni egy picit elszaladt velem a ló . Nagyon aranyos vagy hogy írtál sok puszy érte és köszi az ajándékért előre is bármi az a címem : olivia224@citromail.hu (bocsi kiakarom tenni a blogra is ) itt bármikor elérhetsz :)

      Törlés
  4. Szia Csillagom !!
    Nagyon bocsi hogy nem írtam korábban , de nagyon beteg voltam !! Persze elolvastam a fejezetet !! És nagyon imádtam !! Komolyan megszerettem az Alkonyatot !! És én is kiváncsi vagyok hogy dönt Carlisle !! Ja és a levél szerintem nem volt túlzás !!! Kapják csak meg amit megérdemelnek azok a szemetek !!!
    Millió puszi és Imádat van : bianka

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Életem !!!!!!!
      semmi baj persze hogy nem haragszok neked soha . Remélem meggyógyultál . És persze azt is remélem nem volt komoly. Aranyos vagy de talán egy picit túlzás volt mivel (teljes mértékig Edward fan vagyok a mindenem )szóval mindegy . Remélem a kövi rész is elnyeri a tetszésed nagyon sok puszy

      Törlés
  5. Szia Emily!

    WOW! Izgalmas rész volt, izgalmas véggel. Kíváncsi vagyok Carlisle mit fog tenni. Nekem fogalmam sem lenne a helyében! :) Tetszik, hogy így a középpontba tetted őt, nagyon kedvelem a karakterét mind a könyvekben, mind a filmekben. Csak így tovább!!! Várom a kövit!!! xoxo

    VálaszTörlés