2012. április 17., kedd

6 . fejezet


6 fejezet:
Bella és Carlisle szemszöge :
·        Bella azt akarod mondani hogy Edward az apja ?
·        nem, nem az apja csak egy vámpír aki kihasznált egy embert
ő ez, nem más főleg nem a lányom apja
szóval menj haza vedd el tőle a vért és gyere vissza majd  kész ,felejtsük el a dolgot éljünk úgy mint eddig
rendben
evvel tennél boldogabbá
megteszed nekem ?
·        hogy ?
·        jól hallottad
ha annyira sajnálod megteszed
·        de hisz a fiam és az unokámról van szó
hogy kérhetsz ilyet ?
ezt nem , oké
·        szádra ne vedd  a lányomat főleg azt hogy az unokád mit képzelsz ha
azt hiszed minden megvan bocsátva hogy most már tudod
·        bocsánat hogy el szomorítottalak
de nem sajnos nincs
·        tönkre tettétek az életemet főleg Edward
·        de Bella
·        nincs Bella felfogtad te vagy akár  a kedves családod hogy min mentem keresztül
ha annyira szeretet ha egy kicsit is szeretett volna nem hagyott volna így el .
·        Bella annyira sajnálja
·        Én is . Én is sajnáltam 4 éven keresztül
Carlisle nem 1 hét volt de nem is 1 hónap talán azt még kibírtam volna nehezen de kibírtam volna. De helyette kaptam 4 évet szenvedéssel teli 4 évet .
Te felfogod ezt
és ti csak 4 év után beállítottatok és se szó se beszéd arra kértek felejtsem el az egészet.
·        nem eszem ágában sincs ezt kérni .
tudom hogy ez alatt nagyon sok mindent éltél át .
de nem kérheted tőlem hogy tagadjam meg a fiamtól a gyerekét .
·        oké ha így nem érteted meg akkor mondom világosabban az én gyerekem soha ebben az életben nem fogja megismerni az apját
ha tetszik hanem .
okés
·        akkor meghal
·        Megölnél egy ártatlan gyereket . ohh Carlisle nem hiszem hogy megtudnád tenni
·        miféle nő lett belőled
·        olyan féle aki erős lett és nem fél kiállni azért aki az életet jelenti neki
·        szerinted a lányod büszke lenne rád ?
·        hogy mondhatsz ilyet te nem tudsz semmit a lányomról 
·        lehet hogy nem tudok de azt biztos tudom hogy most nem lenne rád büszke
·        tudom mit akarsz elérni de nem fog menni .
·        és honnan hiszed hogy nem fog menni ?
·        mert ha ellenem fordítanád a lányomat ismét tönkre tennéd az életemet és szerintem te ezt nem akarod .
·        ha ez kell hogy meg mentsem az unokámat .
·        hányszor mondjam el hogy ne nevezd az unokádnak
·        mondhatod akár hányszor de én úgyis úgy fogom nevezni
·        most pedig ha megbocsátasz Edwardnak el kellene mondanom
·        nem teheted meg
·        Bella muszáj megtennem
·        kérlek ne vedd el a lányomat csakis ő maradt nekem
·        nem veszem el csak tudatom az apjával a tényeket
·        ha elmondod én nem én (Bella elszaladt )
Beült a kocsiba és haza sietet vagy inkább száguldott.
Nagyon rosszul éreztem magam semmire nem tudtam gondolni csak arra  hogy ismét tönkre ment az életem . Elegem volt ölni akartam hogy jobban érezem magam . Meghalni hogy soha többé ne érezem a fájdalmat és kint . A kint amit miattuk élek át nap mint nap. Haza érve becsaptam az ajtót és ismét össze estem és olyan érzésem volt mint ha be lennék zárva és pánik rohamom lenne mert kapkodtam a levegőt és ahogy kapkodtam egyre nehezebb lett minden . Fel akartam állni de egyszerűen nem ment mint ha nem magam lettem volna . Elegem volt mindenből . És aztán kopogásra lettem figyelmes reméltem hogy David vagy az egyik csajszi jött épp jókor segíteni . De sajnos nem ő volt . Nem az volt hanem egy olyan személy akit mindennél jobban gyűlölők  Istenem csak ne jött volna .
Bella és Edward szemszöge :
·        Bella
·        mi a fenét keresel itt ?
·        én…
·        apád biztos kotyogott
·        nem
·        akkor
·        látni akartalak !
·        láttál most már mehetsz
·        várj Bella ne csukd kérlek rám az ajtót
·        mond egy okot mért ne tegyem
·        nagyon, nagyon sajnálom
Majd amikor ezt ki mondta rá csaptam az ajtót . Ezután felmentem letusoltam és kimentem egy szál törölközőben de váratlanul ért amikor Edwardot megláttam az ablaknál.
Bella és Edward szemszöge :
kijöttem a fürdő szobámból és az ablakomnál áll Edward
·        mi ? te hogy képzeled ezt ?
·        sajnálom én (Edward Bellát nézte)
·        takarodj a házamból
·        beszélnünk kell
·        nem nekünk épp hogy nem kell beszélnünk
·        de kell méghozzá nagyon sokat
·        oké beszéljünk elhagytál , cserben hagytál családoddal együtt
beszéltünk most pedig hord el magad és ne is gyere vissza
·        nem megyek el amíg nem beszéltünk
·        vámpír sebességgel le vittem az ajtóhoz ki akartam dobni de egyszerre elkapta a karomat és leeset a  törölközöm .
·        elakadt a szavam hirtelen teljesen lefagytam és a levegőt kezdtem kapkodni nem úgy amikor rosszul voltam . Hanem úgy mintha az a pasi bámul pucéran akivel régen együtt voltam
·        sajnálom és lehajolt a törölközőért de én hajoltam aztán nagyon közel kerültünk éreztem a leheletét és hogy meg akar csókolni .
·        De én már nem éreztem ugyanezt csak azt éreztem hogy gyűlölöm .  
menj el kérlek most én már …..
·        mért nem fejezed be
·        takarodj innen
Edward Cullen takarodj most
·        most elmegyek de ezt nem fejeztük be
·        szerintem meg igen
Bella szemszöge :
Amikor ezt kimondtam rácsaptam az ajtót . Felmentem ismét a szobámba de óvatosan hogy meggyőződjek arról hogy nincs bent. Amikor átfésültem mindent . Bementem a gardróbba és átöltöztem hogy újult erővel mehessek be a kicsimhez . Ellőtte bementem Luci szobájába és össze szedtem pár holmiját mindenből a kedvencét . Lementem  bezártam az ajtót beültem a kocsiba és reméltem hogy Carlisle el hozza nekem a vért úgy hogy nem kell elmondani Edwardnak hogy Luci a lánya.
Edward szemszöge :találkozásuk előtt
Ahogy minden nap követtem Bellát éppen bementem volna a kórházba amikor nagy dühvel szaladt ki a kocsihoz . Emlékeztem amikor hozzánk ment így ugyanígy ment .Követtem . De most nem hozzánk hanem haza ment . Felmentem a fára mint mindig és figyeltem . Nagyon megijedtem amikor láttam hogy Bella nagyon gyorsan kapkodta a levegőt nem bírtam tovább nézni hát lejöttem  a fáról és bekopogtattam . Amikor megláttam az ajtóban Bellát egyszerűn nehéz volt elhinni hogy még mindig ilyen gyönyörű . De mint tudtam a reakcióm nem volt valami kellemes mert rögtön ellenséges  volt velem Bella és rám is csapta az ajtót . De én nem adtam fel beszélni akartam vele ezért azt tetem amit régen felmásztam az ablakon . Csak azt nem sejtettem hogy épp rosszkor teszem ezt . Bella a fürdőből jött ki én pedig én pedig tényleg rossz pillanatban zavartam de nagyon szeretem volna megbeszélni  a dolgokat . Bella pedig támadóan állt hozzám megfogta a kezem majd vámpír sebességgel levitt az ajtóhoz és tudtam hogy mi következik ki akart dobni . Én pedig véletlenül megrántottam a kezét amivel tartotta a törölközőjét és hát leesett a törölköző . Tudom hogy udvariatlanság volt tőlem de teljesen el állt a szavam a látványtól mint mindig ugyan olyan gyönyörű volt amikor még  együtt voltunk . Ebben a percben átakartam ölelni csókolni a vele lenni mint régen . Amikor észhez tértem leakartam hajolni de ő is hajolt azt gondoltam itt az idő ekkor pedig Bella hirtelen felállt teljesen vége volt  a percnek . Ezután Bella ismét bekeményített és kidobott . Megfogadtam teperni fogok hogy vissza szerezem.
Bella szemszöge :
Amikor beértem a kórházba nagy meglepetésemre lányom sokkal jobban volt .  Úgy örültem neki . Azt akartam hogy minden olyan legyen mint régen azt sem bánnám hogy folyton elkésnénk csak azt akartam hogy túlegyünk ezen az egész betegségen .
Bella és Luci szemszöge :
·        szia picim
·        hogy vagy ?
·        szia mami azt hittem már soha sem jössz
·        jaj Istenem kicsim sajnálom hogy késtem
·        semmi baj mami csak máskor ne
·        és sírva rám borult és elkezdte mondani : esküszöm soha nem leszek beteg . Megpróbálok vigyázni magamra hogy ne légy szomorú soha .
·        Manó nem , nem vagyok szomorú csak azt szeretném hogy meggyógyulj és haza mehessünk . Luci ha haza megyünk rendezünk egy hatalmas párnacsatát csak te és én
·        igen meg apa
·        mi ?
·        apu
·        miről beszélsz? ha
ezt honnan szeded
·        az aranyos doktor bácsi mondta
·        tényleg ?
·        mérges vagy anya
·        nem csak egy kicsit de nem rád angyalkám , nézd csak mit hoztam neked látod elhoztam minden fontos dolgodat
·         imádlak anyu ( átölelte Luci )
·        figyelj kicsim berakom neked a Vukot addig a mami ki megy a doktor bácsival beszélgetni
·        jól van ?
·        mindjárt jövök angyalom
·        szeretlek mami
·        én is édesem  
Rögtön kimentem a szobából . Egyenesen az irodájába vettem az irányt . Tudtam hogy ha a dühömet nem adhatom ki felemészt és én lehetek vámpír akkor is elfog érni . Szerencsére bent találtam Carlislet .
Carlisle és Bella szemszöge :
·        ugye direkt csináltad ?
·        nem
·        ez túl sok
 hogy voltál erre képes ?
mi a francokat gondoltál
azt hiszed most megvan oldva mért nem kürtölöd szét mindenkinek
·        csak tud el kell mondanom Edwardnak is
·        tudod mit tettél már így is mindegy és még te mondod hogy én megváltoztam
hát néz magadba most szerencsére tönkre tettél egy család életét
·        nem tettem tönkre én helyre alkarom hozni
·        gondoltatok volna akkor erre amikor elmentettek
·        akkor még nem tudtok hogy állapotos vagy
·        igen nem tudtátok mert kurvára elmentetek
·        de vissza jöttünk
·        hagy már evvel a dumával vissza jöttünk vissza jöttünk állandóan ezt hajtogatód
·        mért nem tudsz  elfogadni minket ismét csak egy kicsit kellene felengedned
·        Nem hogy nem tudlak elfogadni titeket nem is foglak ezt jól jegyezd meg .Mert most mondom el utoljára gyűlöllek titeket tiszta szívemből és igen tudod mit mond el  neki. Nem érsz vele semmit nem veheti el tőlem
 őt nem .
Bella szemszöge :
Kirohantam az irodából majd visszamentem Lucihoz.  De megint nem hittem a szememnek . Edward volt Lucinál . Beakartam menni de már nem bírtam . Teljesen elvesztem . Kirohantam a kórházból egyenesen vámpír sebességgel bevetettem magam az erdőbe nem tudtam hová megyek de azt tudtam hogy teljesen ki akartam kapcsolni. Nem tudtam mi vár még rám . Csak futottam és futottam majd azt éreztem hogy muszáj meg állnom és ez a hely pedig a rét volt .  Lefeküdtem nem tudom meddig feküdhettem ott csukott szemmel az tudom hogy  sokkal jobban vagyok . Teljesen elgondolkoztam. Amikor valaki megfogta a kezem . Rögtön felültem hát nem is lehetett más mit Edward.
Bella és Edward szemszöge :
·        mit nem értesz azon hogy hagy békén
·        Bella beszélnünk kell .
·        ezt már hallottam
·        tudom de most Luciról van szó
·        a te szádból szeretném hallani
·        mi a fenét
·        tudod mit
·        azt hogy én vagyok Luci apja ?
·        nem
·        akkor azt mondod hogy apám hazudott
·        higgy azt amit akarsz
mész te vagy mennyek én
(nem mondót semmit )
felálltam és akkor ismét elkaptam a karom
megint elakarod ezt játszani ha
·        tudni akarom
·        igen a te lányod
örülsz, remélem
 légy boldog és most engesel
·        én akarlak
·        hát az probléma mert én már nem szer…..
·        elengedte a karomat
·        mi van Bella nem tudod kimondani
·        én ki tudom szeretlek ( Edward)
együtt akarom nevelni a lányunkat
·        én nem
·        Bella szerinted a gyereket nem együtt kell csinálni
·        Igen együtt kell
de nem tudom neked nem rémlik hogy elhagytál mert én tisztán emlékszem .
·        már mondtam hogy sajnálom
·        igen ezt már mindenkitől kismilliószor halódtam
és Edward Cullen most utoljára mondom hagy békén és ezt úgy értem hogy végleg és örökre .
·        Tényleg Bella a probléma csak az hogy a gyerekünk egymáshoz köt
·        nem egyáltalán nem köt
Elakartam menni ő pedig szorosan magához húzott
·        Edward
·        Bella most pedig elmondom mi lesz ( a számat nézte ) közelebb húzódok hozzád és meg csókollak úgy ahogy még soha te pedig élvezni fogod ……..

10 megjegyzés:

  1. Szia!

    Már vártam, hogy eljöjjön ez a rész, hogy Ed megtudja Luci az ő lánya. Kíváncsi vagyok most, hogy alakulnak tovább a szállak. Bella lassan megenyhül vagy továbbra is elutasító lesz?
    Tetszett a részben, hogy pörögtek a dolgok, szeretem ha egy rész izgalmas.

    Viszont most megfogalmazódott bennem pár kérés vagy javaslat, ahogy vesszük. Olyan olvasói nyavaly tőlem.
    Olvasás közben nehézkes volt haladnom a szöveggel, mert folyton elvesztem a sorokban. Lehetne olyan kérésem, hogy pl: ha szemszög váltás következik egy sor kimaradhatna előtte és utána. Meg a párbeszédeknél nagy kezdőbetű és pont.

    Amúgy várom a folytatás :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia drága Judit !!!!!!!!
      Hát már én is vártam de amikor még írtam azt hittem hogy túl gyors . Hát még az biztos hogy nem lesznek puszi pajtások . Természetesen örömmel veszem a javaslataidat és próbálom teljesíteni is . Nagyon köszönöm a komikat millió puszy :) <3 :)

      Törlés
  2. Szia.
    Hát micsoda befejezés.
    A csillógo vámpír mint egy hóditó:D
    Viccet félre téve,nekem kezd egyre eröltetebbnek tünni Bella ellenszenve,de ez csak az én véleményem.
    Meg nem hinném,hogy még a lánya miatt sem mondaná el az apjának,hogy beteg..Olyan mintha csak a gyűlöletével foglalkozna,nem pedig a beteg lányával...
    Várom a kövi fejit és boccsi ha ezzel megbántottalak.
    puszii

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia !!!!!!
      Hát igen . Igazad van tényleg csak a düh vezérli . De attól is nagyon szereti a lányát . Mindent csak érte tesz . Nem dehogy bántottál meg inkább köszi . Millió puszy :)

      Törlés
  3. Szia drága.
    "köszi", hogy szóltál ismét. :)
    No... tetszett ez a fejezet is, de... igen ott van az a bizonyos de.
    Az addig oké, hogy Bella haragszik/sőt mi több "gyűlöli" a Cullenéket. De, ez a sok szimplán csak *sajnálom* (szöveg, a Cullenéktől) az nem éppen annyira jó már... hisz egy sajnálattal semmit sem tesznek jóvá. S pláne meg, hogy ez szó hallatán nem is csoda, hogy Bella nem hajlandó őket meghallgatni.
    Ez egy kicsit sok volt. Főleg, meg hogy akármikor Bella összefut Carlisle-val avagy Edwarddal... ők tőlük mindig csak azt hallani, hogy sajnálom. :$
    S ahogyan az ellőttem szóló is, mondta, hogy Bella ellenszenve és a sok gyűlöllek titeket... az valóban kezd egy kicsit eröltetebbnek tűnni. Mondjuk egy - egy ilyen jelenetnél, Bella elmondhatná nekik, hogy miért nem akar tőlük semmit sem. vagy valami ehhez hasonló.
    Edward pedig, ne adja fel a reményt/s küzdelmet. teperjen, ahogyan csak tudd. ;) Mert ez igazán jól áll neki.
    Aj... kérlek történjen meg az a csók... s utána, felőlem Bella képen is törölheti Edet... xD de mellette, élvezze is a csók pillanatát. :D
    Remélem, nem haragszol rám a kommentem eleje végett. De, csak, hogy tudd építő jellegű véleménynek szántam. :/

    De ettől függően, tényleg tetszett a fejezet.
    S kíváncsian várom, az újabb részt. :)
    puszi
    Dóry

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia drágám !!!!!!!!
      igen tudom hogy most már sok ezért is fogom kicsit felpörgetni . Nem fogom hagyni nyugi hogy Edward feladja . Ez az utolsó mondat is erre vall . nem persze hogy nem haragszok inkább köszönöm és persze a komit is milliárd puszy :) <3 :)

      Törlés
  4. szia!

    Mivel nincs chat, így ide írom (remélem nem gond): Van egy meglepetésem neked a blogomon :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Juditom!!
      Nagyon szépen köszönöm megpróbálom mihamarabb kirakni millió puszi és hatalmas ölelés :)

      Törlés
  5. Szia !! Egyetlenem !!
    Nagyon de nagyon tetszett a fejezet ! Szerintem nem baj ha szenvednek Cullenék szenvedjenek csak !! Bella pedig ne hódoljon be Edwardnak !! Micsoda szemétség volt Edwardtól hogy Bella engedéje nélkül beszélt Lucyval !! Úgyhogy örülnék neki ha még Bella egy kicsit vagy addig amíg el lehetne húzni játszana Edward idegeivel !!! Edward is otthagyta Bellát és elintézte egy bocsánat kéréssel !! Akkor Bella had bűntesse csak !! Imádtam a fejezetet ! Siesss a kövivel !! Csak így tovább !!
    Millió és ezer meg ezer puszi és hatalmas ölelés bianka
    Ja és majdnem elfelejtettem meglepi vár rád nálunk !! Az oldal címét már tudod !! :):)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Drága Bianka !!!!!!!!
      Köszönöm és persze örülök hogy tetszett . Annyit el árulhatok hogy nem fogja beadni a derekát Bella elhiheted .De egy kicsit vissza veszek mert elégé elszaladt a ló velem .A díjat külön köszönöm imádlak millió puszy Emily :)

      Törlés